Creaţiile mele artistice

luni, 6 aprilie 2015

Uimitoarea invenție a unui băcăuan: Motorul cu apă. Cu TREI litri de apă merge cu mașina... 5.000 de km!!!!


Un inginer băcăuan, inventator al motorului care funcționează pe bază de hidrogen, așteaptă să înceapă producția de serie a acestuia. Inventatorul conduce deja un automobil care consumă 3 litri de apă în două luni. 


Gheorghe Bordeianu(50 ani) este inginer TCM și a lucrat 20 de ani în fabrica de avioane din Bacău. A pierdut deja numărul invențiilor brevetate pentru că nu are bani să plătească taxă de întreținere la OSIM pentru fiecare dintre ele. Crede că sunt peste 100, majoritatea în domeniul mașinilor unelte și a motoarelor.

 
Cea mai dragă dintre descoperiri îi este generatorul de ioni care separă hidrogenul de oxigen, un dispozitiv care, atașat motoarelor clasice, înlocuiește alimentarea cu benzină sau motorină. Ambiția inginerului băcăuan este acum să-și construiască propria fabrică de producere a dispozitivului revoluționar. 


”Brevetul l-am obținut în 1985, iar inveția este acum în curs de omologare la Institutul de Motoare termice din Graz- Austria. Omologarea are trei etape, iar eu mă aflu acum la ultima dintre ele. Imediat cum o obțin vreau să înființez în Bacău o fabrică de producție în serie a dispozitivului”, ne-a explicat Gheorghe Bordeianu. 


Inginerul băcăuan este convins de faptul că nu va găsi o persoană dispusă să investească în construcția acestei fabrici, dar că o va face pe cont propriu.


Mașina ecologică


Invenția lui Gheorghe Bordeianu nu a rămas doar pe hârtie. Băcăuanul și-a pus în practică invenția și merge de ani de zile numai cu mașini pe care le alimentează doar cu apă sau, la nevoie, chiar cu suc și urină. 


”Orice lichid care conține hidrogen poate fi folosit drept combustibil pentru motor. Dispozitivul funcționează cu oțet și cola, chiar și cu urină. Este ecologic pentru că arde hidrogenul și eliberează în aer oxigenul”, ne-a mai spus inventatorul. Gheorghe Bordeianu și-a testat mașina la RAR, iar rezultatele la emisia de noxe sunt zero. 


Cu trei litri de lichid merge două luni



Mașina lui Gheorghe Bordeianu, un Cielo cumpărat la mâna a adoua din Spania, nu rămâne în pană de combustibil decât o dată la 60 de zile. ”Orice lichid s-ar pune în motor, cu trei litri se poate merge și 5.000 de kilometri. Mașina pe care am montat dispozitivul consuma înainte 10 litri de benzină la suta de kilometri”, a mai explicat Bordeianu.


Nota mea: Ne întrebăm, cu siguranță, cum e posibil ca o astfel de invenție să zacă neexploatată de statul român? Ar fi mai multe explicații:
1. Mulți reprezentanți ai statului român sunt imbecili lipsiți de orice viziune.
2. Alții sunt puși doar pe propria căpătuială și sunt interesați doar de proiecte din care își pot lua rapid comisionul.
3. O a treia categorie o reprezintă trădătorii și agenții marilor corporații, care nu au niciun interes să susțină așa ceva. Gândiți-vă că o astfel de invenție pune pe butuci toată industria petrolieră și nu numai... Interesele sunt uriașe, iar apa ca și combustibil ne-ar da nouă, oamenilor de rând, independență energetică. Cu alte cuvinte, am scăpa de sub controlul lor!!!
4. Cei care ar vrea să facă ceva sunt puțini și nu sunt lăsați de indivizii din primele trei categorii...

Asa cum spuneam și într-o emisiune făcută împreună cu profesorul Florin Colceag, invențiile românești aflate astăzi în sertarele inventatorilor români ar putea genera o revoluție tehnologică de aploare, în câțiva ani, dacă ar fi valorificate. Eu cred că se va petrece ceva important, în curând!

Pentru a afla mai multe, urmărește aici ciclul de emisiuni MISTERE LA GRANIȚELE CUNOAȘTERII, pe care o realizez pe Nașul Tv: https://www.youtube.com/channel/UCJCPVMFxBFQYZw99RaNm_kg

Daniel Roxin

84 de comentarii:

  1. o sa l haleasca corporatiile... nu are nici o sansa! sau.. il vor lasa sa produca pentru corporatii dar o masina va cista 1 milion de euro.. deci nu si vor permite decat tot bogatii..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toți românii au gândirea ta proasta ;-)

      Ștergere
    2. Nu va fi lăsat!!!

      Ștergere
    3. Disperatii din corporatiile petroliere poarta razboaie serioase cu tancuri si avioane, pentru petrol si gaze. De ce le-ar fi greu sa elimine un om?

      Ștergere
  2. Eu cred ca realizatorul acestui articol habar nu are de ce inseamna un motor! Ar fi bine ca inventatorul sa dea personal informatii tehnice concrete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi bine sa pregateasca niste schite si sa le lase persoanelor de incredere ca in ca ceva nu merge bine sa fie publicate si sa faca tehnologie open-source, sa o poata produce oricine, astfel nu o va mai putea bloca nimeni pentru a nu fi folosita si se va raspandii ca un virus in toata lumea ;)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper, din tot sufletul, sa realizeze tot ce și-a propus.

    RăspundețiȘtergere
  5. DOMNILOR FRATI BORDEIANU FACETI SI RASPINDITI ACEST MOTOR PINA NU E PREA TIRZIU.(VEZI CAZUL IUSTIN CAPRA).ARTIZANAL SI DIN ANUL 1985 PUTEATI CONSTRUI VREO 1000 DE MOTOARE SI VINDE DORITORILOR.VA UREZ DIN TOT SUFLETUL SUCCES.

    RăspundețiȘtergere
  6. Motorul cu apa il poate construi oricine care conoaste fizica si mecanica elementara, pentru folosinta proprie, in gospodarie. Sunt oameni simpli care si-au adaptat un sistem de producere a hidrogenului din apa pentru tractoare, agregate in gospodarie sau pentru generator curent electric. In Rusia sunt fabrici in care se construiesc motoare puternice pentru camioane, tractoare si autoturisme.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate construi orice persoana care detine minime cunostinte de electricitate si mecanica un sistem de producere a hidrogenului si sa-l adapteze pe motor. Multi romani simpli, de la tara, cu gospodarie si-au construit un astfel de 9nstalatie. Poate fi montat pe tractoare pe benzina, agregate agricole, generatoare electrice pentru gospodarie. In Rusia sunt fabrici moderne in care construiesc astfel de sisteme pe camioane grele, autoturisme moderne. Uitati-va pe net si veti gasi. Numai la noi este interzis o astfel de instalatie!

    RăspundețiȘtergere
  8. DAN NICOLESCU........VREI DETALII,,,,,,,,CONCRETE? PLATESTI BINE ?

    RăspundețiȘtergere
  9. AS FORI SA IAU LEGATURA CU ACEST DOMN, GHEORGHE BORDEIANU
    .....PE FACEBOOK NU IL FASESC..?

    MA PUTETI AJUTA ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ar fi inventat asa ceva cred ca nu ar fi un roman care sa nu il ajute sa faca o asemenea fabrica, eu unul personal as sustine acest lucru cat de mult as putea, dar subscriu la ce a spus si Dan Nicolcioiu , realizatorul articolului nu prea are habar cum functioneaza un motor. In plus sunt cateva lucruri care se bat cap in cap in acest articol, de ce trebuie omologat in Gratz adaca vrea sa construiasca fabrica in romania. Putea foarte bine sa faca, sa dezvolte, sa vanda ca si artizanat pentru inceput si nu ii trebuia omologare. In fine, in momentul in care va dori sa construiasca acea fabrica si va veni cu ceva concret in legatura cu acest motor eu voi fi primul care va dori sa sponsorizeze.

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca povestea asta ar fi adevarata, ar trebui ca acest domn sa fi publicat deja o asemenea descoperire in cele mai prestigioase jurnale din lume, mult ianinte de a breveta inventia. Unde a publicat?? Momentan se investesc miliarde de dolari/euro in energii regenerabile, inclusiv in hidrogen, si foarte multa lume cauta o metoda eficienta de separare a apei in hidrogen si oxigen, si deocamdata nimic. Si a descoperit-o el, dar nu il baga nimeni in seama? Sa fim seriosi, asa ceva n-ar putea fi ascuns nici de guvern, nici de UE, nici de Papa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru toti DESTEPTII care au impresia ca nimeni nu stie mai bine decat ei ce e adevarat si ce nu: Exista un brevet de inventie iar dispozitivul a fost testat pe masina cu succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. http://www.ziare.com/auto/stiri-auto/cum-au-inventat-pakistanezii-masina-care-merge-cu-apa-1183712

    RăspundețiȘtergere
  14. mie unul imi pare rau dar daca totul este adevarat eu nu cred ca inventia ii va fi recunoscuta sau brevetata si asta in cel mai bun caz. scenariul mai sumbru consta in faptul ca ori se va pierde pe undeva ori il vor omori pur si simplu pe inventator (guverne corporatii) ACCIDENTE sau chiar o BOALA MISTERIOASA aparuta din senin

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma abtin de la comentarii dar nu trebuie sa fim atat de creduli

    RăspundețiȘtergere
  16. Problema e simpla: ca sa separi hidrogenul din apa prin metode fizico-chimice, trebuie sa consumi o anumita cantitate de energie. Cum randamentul nu e unitar (adica vei consuma energie in plus fata de ce ai calculat), atunci cand vei arde acel hidrogen sau cand il vei trece printr-o pila de combustie, ghici ce...vei obtine mai putina energie decat ai cheltuit ca sa-l produci (pentru ca, surpriza...si randamentul de ardere sau de conversie la apa si energie electrica intr-o pila de combustie...e tot subunitar). Puteti sa verificati treaba asta. Intrebarea e...cum produce acest domn hidrogenul? Presupunem ca il produce printr-un mecanism biochimic sau, de ce nu...prin radioliza apei. Chiar si asa...in 3L de apa se gasesc aproximativ 350 de grame de hidrogen...care, teoretic ar putea furniza o energie de aproximativ 48 de MJ...adica aproape similar cu energia furnizata de 1kg de benzina normala. Nimic pe lumea asta nu merge 5000 de km cu 1kg de benzina. O energie mult mai mare ar putea fi obtinuta prin fuziune nucleara...dar dati-mi voie sa nu cred ca domnul respectiv...a rezolvat problema asta. Q.E.D.

    RăspundețiȘtergere
  17. Exista o solutie ca sa se poata construi in serie asemenea minunatii tehnice. Daca posesorii brevetului sunt interesati sa isi extinda productia, pot sa le dau cateva sfaturi, lor si numai lor..

    RăspundețiȘtergere
  18. Cine crede ca mari corporatii nu sunt la curent cu toate informrmatiile se insala,binenteles va fi ignorat si marginalizat daca brevetul sau este un prototip concurent cu motorul termic ,magnatii petrolului ii vor pune bete n roate .

    RăspundețiȘtergere
  19. În sfârșit un om deștept care nu se lasă înghițit de marile corporații, care după ce cumpăra orice brevet ce nu-i beneficiază, le bagă în sertare unde le mănâncă mucegaiul. Sunt sigură că va avea mult succes și vom vedea plin în vămi de clienți care vor merge în România pentru schimb de motor, eu cu siguranță voi merge. Ar fii excelent dacă am putea lăsa la o parte invidia și în loc să-l descurajăm, l-am ajuta pentru a beneficia cat mai repede de avantajele acestei invenții atât economice cat și ecologice. Tot înainte, înapoi nici pentru a-ți avânt!!! Să -ți ajute Dumnezeu să duci la bun sfârșit proiectul în beneficiul întregii umanități. SUCCES!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Daniel Roxin , daca este adevarat ce spui , proiectul este deja in pericol . Ai idee ce pagube vor suporta marile carporatii ? Proiectul trebuia tinut la secret cat mai mult timp posibil . Putina prudenta nu strica . Cei care traiesc de pe urma petrolului vor inebuni la propriu . Aceasta inventie se va dovedi de mare folos pentru agricultura tarii .

    RăspundețiȘtergere
  21. Multi atleti avem la "datul cu parerea"!!!
    Bravo, Daniel Roxin!
    Si de nu ar fi fost brevetat, importanta este inventia, realizarea in sine. Ba...sa fiu sincera, parerea mea e ca e mult mai bine sa se lucreze mai... in secret decat cu surle si trambite. Ca nemernicii sunt multi si stau la panda si unde vad ceva care poate servi umanitatii si nu lor, isi vara coada si pun frane si zadarnicesc totul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca toata apa este transformată în hidrogen lichid, mașina ar merge cam 50 de km, adică de 100 de ori mai puțin. Cat poate să meargă o mașină alimentată cu 3 litri de GPL comparativ. Articolul este o aberație.

    RăspundețiȘtergere
  23. Electroliza apei, desfaci H2O in Hidrogen si Oxigen.Da ca sa faci asta trebuie sa consumi curent electric de la alternatorul invartit tot de motor care consuma hidrogen si oxigen.Exista motoare pe hidrogen in lume dar sunt periculoase ca explodeaza.
    https://www.youtube.com/watch?v=zJpFvlhmBjU

    RăspundețiȘtergere
  24. http://alecscon.blogspot.ro/2013/01/motorului-cu-apa.html; merita citit si aici

    RăspundețiȘtergere
  25. Stati linistiti ,daca ar fii ceva cei interesati ar platii milioane sa-si ascunda inventia ,se vorbeste de un perpetum mobile?

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru desteptul de domn Roxin, nu stiu ce pregatire aveti in inginerie si chiar putin imi pasa spre deloc. Ceea ce va rog este sa va masurati cuvintele inainte sa faceti afirmatii gratuite la adresa unora care nu sunt deacord cu cele scrise in articol si care au demontat cu date concrete afirmatiile din articol cum ca ar fi un motor care merge 5000 de km cu 3 l de apa. Daca ati facut o afirmatie ar fi bine sa o si puteti proba vis-a-vis de acest motor. Poate nu strica o documentare mai temeinica , poate 2-3 poze la motor nu poze la unu care toarna cola in rezervor, asta daca autorul tot a fost asa aproape. Ceea ce eu vad aici este doar un alt fel de SENZATIONAL pe care il cautati, asemanatoir OTV ca sa aveti cat mai multi vizitatori. Chiar v-am apreciat la inceput munca dar se pare ca in ultima vreme nu urmariti decat sa scoateti ceva profit din vizitele de pe site, din comercializarea copiilor dupa vestigii Dacice . Chiar nu ma intereseaza aceste lucruri , este o tara libera , nu este nimic ilegal dar nu incercati sa dati cu noroi in cativa oameni care combat cu argumente acest articol.
    PS: nu stiu daca o sa publicati acest comenatariu dar cum spuneam la inceput putin imi pasa spre deloc, cine trebuia sa citeasca tocmai a citit. Multumesc si atat am avut de spus

    RăspundețiȘtergere
  27. Mai bine ar posta schita si indicatii pe net sa ajute lumea cit mai e viu!Oare crede ca astia il vor lasa sa construiasca asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  28. VOLO, Stiinta nu se reduce la cunostintele pe care le ai tu! Asa ca, mai multa umilinta nu ti-ar strica. Nu ai demonstrat nuimic. Doar ti-ai dat cu parerea despre un subiect pe care il cunosti foarte putin...

    RăspundețiȘtergere
  29. Aceasta inventie,alaturi de toate celelalte....free energy,reciclare,etc... daca ar fi la "liber" ca toti cei care doresc sa o puna in practica sa poata sa faca asta,atunci chiar ar avea loc o revolutie adevarata.Corporatiile,masonii si statul si-ar vedea puterile limitate drastic.Dar inventatorul nu ar castiga nimic....decat un loc in istorie !!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt dispus sa investec in acest proiect,

    RăspundețiȘtergere
  31. Toate astea se intampla la inceputul lui Aprilie ;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Astfel de articole sunt contraproductive :( Sa zicem ca eu sunt un inginer, cercetator, savant, sponzor, etc... Daca as fi citit prima parte a titlului as fi fost poate interesat sa intru in legatura cu G.B. Nu fiindca inventia e "uimitoare" (cand oare vor lasa balta oamenii din mass-media asemenea titluri monstruoase?), dar pt. a face schimb de idei, de a-l ajuta, etc. Citind insa mai departe, daca as fi unul din cei mai sus mentionati, as clatina din cap si nu mi-as mai pierde timpul. De ce? Au expus-o detaliat cativa din antescriitori. Nici Einstein nu a pus la indoiala definitia randamentului! Ce vedem in alte articole despre fratii bacauani? Un harb de masina in care s-ar putea turna orice, de la urina la rachie si cola (!?) si apoi circula, sute, ba mii de kilometri!!! Ca fapt divers, ce putem citi in observatordebacau.ro din 2009? "Ca aceasta inventie va fi omologata vara aceasta la Gratz" In ce an suntem acum? sau s-o fi inventat si o masina a timpului? :P Nu ma intelegeti gresit: sunt pt. promovarea a tot ce este romanesc, dar tocmai astfel de articole preluate fara verificare ne fac mai mult rau decat bine :(

    RăspundețiȘtergere
  33. nu ma mira inventia fratilor Bordeianu, sigur nu se bazeaza doar pe baza procesului de disociere a apei,foarte probabil se foloseste si de caldura motorului care ajunge la galeria de avacuare la300grd. Ce poate fi transformate in electricitate cu sistema peltier iar in plus se poate folosi si un reactor tip pantone care nu face nimic altceva decit reutilizeaza gazul de esapament.Sint o sumedenie de sisteme insa oamenii simpli tac si fac.Adevarul face bine urechilor orcui insa cel care il zice la ora actuala i_si face singur rau.De ce spun asta stiti cu totii..

    RăspundețiȘtergere
  34. Inca din anii 70, americanii au inventat motorul care consuma 1 litru de benzina la 1000km.A fost realizat de un mare producator de automobile si este tinut la secret...asa ca nu va mai mirati atata,minti inguste,obosite de propaganda oficiala a guvernelor aservite marilor corporatii...

    RăspundețiȘtergere
  35. cred ca cea mai buna solutie de a putea sa scoata la vanzare acest dispozitiv revolutionar ar fii sa se creeze un cont in bani pentru un startup, unde fiecare poate trimite sume minime iar de la o suma individuala , acesta sa poata primii dispozitivul sau preemtiunea de a putea achizitiona cu un discount

    RăspundețiȘtergere
  36. Pentru Popescu George, Meeshoo si Volo!!!!
    Voi nici macar nu stiti ce vorbiti!!
    Popescu George: autorul nu a spus ca arde hidrogenul intr-un motor termic, deci demonstratia ta = 0.
    Meesho: 1. Te bazezi pe faptul ca randamentul este subunitar (rezultat dintr-o lege a fizicii) dar, de ubde stii ca nu a aplicat o alta lege a fizicii care este cunoscuta de foarte putini oameni de specialitate si nu este predata in scoli sa o stie toata lumea? In lume sunt mai multi inventatori care au construit motoare cu hidrogen...
    2. Aceeasi greseala, faci niste analogii gen "DACA NU LE CUNOSC EU, INSEAMNA CA NU EXISTA"!!!!
    Volo: Cu ce date ati demonstrat ca motorul d-lui Bordeianu NU POATE sa functioneze cand nici macar nu ii cunoasteti principiul de functionare??
    Domnilor, va place sa va dati cu parerea la fel ca toti romanii care stau pe marginea bordurii si mananca seminte si injura pe toti cei ce vor sa FACA CEVA UTIL.
    Daca ati fi cautat pe net ati fi gasit cu siguranta ca Toyota incepe din 2016 VANZAREA modelului Mirai, model cu motorul hybrid electric+hidrogen unde se explica pe intelesul oricui principiu de functionare (aici il gasiti http://www.toyota.com/fuelcell/fcv.html ).
    Inainte sa vorbiti, GANDITI, ca NU DOARE DELOC!
    SI subscriu afirmatia lui Daniel cum ca "mai multa umilinta nu strica"!!

    RăspundețiȘtergere
  37. NU exista nici un investitor si nu va exista ....trebuie sa facem o strangere de fonduri oficiala si sa scoatem la lumina acest proiect , este o oportunitate unica pentru omenire de a scapa de sub control

    RăspundețiȘtergere
  38. Foarte interesant ,felicitari! Un numar de contact?

    RăspundețiȘtergere
  39. nu a zis nimeni ca e imposibil, singura problema cu hidrogenul ca are "flacara invizibila", este inodor, si greu de controlat.Mai pe scurt daca instalatia are chiar si cea mai mica defectiune , scurgere, este o bomba pe roti.Din pacate inca nu sa gasit metoda de a oferi "culoare" flacarii, sau de a tine sub control aceasta substanta minunata.Intradevar exista fabrici unde se folosesc , la fel ca si puterea nucleara, dar daca o scapi de sub control e jale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gazul metan este mai periculoas. hidrogenul este mai sigur

      Ștergere
  40. Sa fim seriosi, asta ar fi cea mai mare inventie a omenirii, insa inutila daca ar costa f mult instalatia.

    RăspundețiȘtergere
  41. Ca ing.GHE.Bordeianu sunt multi in Romania si in lume.Dar,dar nu se poate face nimic pentru ca acum este era petrolului pe primul plan.Poate peste ani si ani cand nu va mai fi acest inventator se va dezbate si aceasta realizare.

    RăspundețiȘtergere
  42. Cum adica arde hidrogenul si elimina oxigenul in aer? Arderea presupune folosirea oxigenului... Iar desfacerea apei in hidrogen si oxigen se face folosind multa energie... Pute ceva rau in treaba asta. Au fost atitea inventii de genul asta, ca te doare mintea... Niciuna nu a reusit sa produca ceva...

    RăspundețiȘtergere
  43. Bine domnule,lasati va rog pe sceptici la o parte si vorbeste cu omul respectiv,ca suntem interesati destul de multi,asta din cei care va mai vizionam postarile si suntem interesati nespus.
    Ca un apropos,cercetati inainte sa comentati aiurea,replici dupa vestigii Dacice???? Mi-ar fi rusine sa fiu roman si sa deschid gura despre asa ceva mai ales cand e vba de unu care sta acasa in fotoliu si butoneaza, si crede in dinozauri facuti de "adevaratii" oameni de stiinta care au recunoscut ca au mai "adaugat " si ei cateva "oscioare" p-aia ii pupam si lui Roxin ii dam la cap,ca deh e roman si trebuie...si asa ca o alta idee ca sa zicem ca ar "falsifica" vestigiile care sunt in numar imens,Roxin ar trebuii sa aiba laborator/e propriu/i si vreo 3000 de oameni ca sa le faca intr-un timp incredibil de scurt si colac peste pupaza, omu mai are si logica in ceea ce zice,prezinta si scoate la suprafata adevarul pe care ni-l ascund unii si altii si pe unii din noi daca ne lovesti si cu adevaru-n ochi si-n cap,degeaba, avem fitze occidentale,ca viata-i mai buna acolo si altele de care mi-e scarba sa vorbesc si mi-e scarba de oamenii respectivi,care pot fi mai mult ca sigur trepadusi pusi sa-l inabuseasca pe Roxin,si sper sa dea Bunul Dumnezeu sa scapam de viespile astea camuflate in romani-daci si sa avem o tara normala dacica legata direct prin inima,suflet si corp cu Dumnezeu fara alte lichele fara Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  44. Adevarul e spus aici.
    Generatorul de hidrogen salveaza 20% pana la 80% din combustibil.Motivul ar fi cand merge botorul pe loc la semafor el produce Hidrogen ca altfel consuma benzina degeaba care se pierde.Cam asta e scopul un ACUMULATOR de energie ca un Condensator intr-un circuit electric.
    https://www.youtube.com/watch?v=tJBQUM52dhw

    RăspundețiȘtergere
  45. La inceputul acestui an au aparut in Reykjavik, capitala Islandei, primele autobuze care functioneaza cu hidrogen si lasa in urma doar apa.

    Celulele de combustibil transforma hidrogenul in electricitate. Cum singura lor emisie este apa, sunt considerate ca potentiale inlocuitoare ecologice pentru motoarele cu ardere interna. Celulele de combustibil sunt folosite de mult timp in domenii specializate cum ar fi calatoriile spatiale, dar de-abia acum sunt folosite la vehicule.

    Este nevoie de un sistem de producere si distribuire a hidrogenului pentru ca acest sistem sa functioneze. In Islanda s-a infiintat un consortiu care sa testeze noile tehnologii de producere si distribuire a hidrogenului. Acesta va fi obtinut din hidroliza apei cu ajutorul energiei electrice obtinute din surse regenerabile.

    Trei autobuze cu hidrogen au fost introduse in februarie 2003 in Reykjavik si daca experimentul va avea succes, si alte autobuze vor fi convertite, si in cele din urma intregul sistem de transport din Islanda ar putea functiona pe baz de hidrogen.

    RăspundețiȘtergere
  46. Success si numai bine domnului Bordeianu. Oamenii cu idei sunt cei care cu adevarat sprijima progresul. Sunt sigur ca din 1000 de idei impartasite cel putin una una va fi si folositoare. In ce priveste ideea expusa sunt si eu extrem de sceptic. Idei similare sunc cu sutele, brevetate si totusi nu destul de bune pt a fi puse in practica. sa nu uitam ca firme uriase ca Toyota, Daimler, GM au nu un om ci o armata de ingineri, chimisti, fizicieni, bio chimisti,etc si inca nu sunt in stare sa produca nimic destul de fiabil si sigur sa poata fi lansat in productia de serie. Ideea va fi brevetata si probabil cu bani seriosi un prototip ar putea fi construit dar sa nu ne amagim cu 3L/5000km si alte prostii de genu asta. Cert e ca in toate ai nevoie de un start dupa care urmeaza un proces de imbunatatire si perfectionare. Toate corporatiile serioase din lume sunt inca in faza de perfectionare. In Romania nu s-a dat inca startul. Suntem doar cu vreo 20 de ani in urma. Numai bine si la cat mai multe idei.

    RăspundețiȘtergere
  47. Pentru Volo si altii care gindesc ca el,as vrea sa va spun ca sint mindru ca nu sint atit de inteligent ca voi si ca nu fac parte ca voi din plutonul sau mai bine zis regimentul ce lucreaza pe cai directe sau indirecte la genocidul de masa energetic,alimentar, tehnologic si medical.

    RăspundețiȘtergere
  48. Multi au impresia ca doar corporatiile au interese. Pretul platit la pompa are aproximativ 55-60% accize+TVA. Asa ca nu va mai incordati voi cu corporatiile care o sa-l haleasca pentru ca Guvernele sunt direct interesate in a ignora o astfel de inventie. Daca vreodata o sa ia avant astfel de inventie o sa fie pe ascuns pana cand o sa fie urmatoarea criza mondiala a petrolului in cativa ani ai atunci POATE o sa legalizeze cineva inventia asta. Sa nu uitam ca in anii 1930 Ettore Bugatti a propulsat o masina de 2 tone cu 1-2 litri de combustibil. De asemenea un alt inventator a realizat propulsia unui motor Opel prin anii 60 cu 0,5 litri /100 de ok daca nu ma insel. Informatia exista, dar este tinuta ascunsa din motive lesne de inteles. Produsele accizate aduc miliarde de dolari la bugetul statului asa ca NU EXISTA nici un interes sa fie anulat acest mod simplu de a pune mana pe banii din buzunarul tau...

    RăspundețiȘtergere
  49. Felicitari si tot respectul pentru Dl.inginer.La fel si pentru tine Daniel.Iar tuturor celor care scriu comentarii, si sunt negativisti,fratilor cum vreti sa se schimbe aceasta lume cand voi numai negativ ganditi.In loc sa va bucurati ca exista oameni ca Daniel si ca acest Dl.inginer sau altii oameni care gandesc cum sa schimbe lumea in bine,voi criticati si nu vedeti binele.Nu ma mir ca tara noastra a ajuns asa cum e la ora actuala. Draga Daniel ,mergi mai departe si crede in ceea ce faci si totul va fi bine.Eu si Lucia avem mare incredere in tine si in tot ceea ce faci.Imi este dor ce acei DACI care in perioada 2010-2013 au scris pe acest Blog,...frati si surori unde ati disparut ??? Acum sunt majoritatea doar anonimi care scriu aici si nu imi vine sa le scriu vreun comentariu.
    Dragilor treziti-va,"DESTEAPTA-TE ROMANE DIN SOMNUL CEL DE MOARTE...,si va schimbati mentalitatea,ca altfel va fii vai de voi...
    Daniel te felicit si sper ca ti-ai revenit dupa moartea tatalui tau.Eu cu greu mi-am revenit aici in Germania.Iti transmit tie si tuturor celor care vor binele acestei tarii numai bine,sanatate si multa putere de a realiza tot ceea ce v-ati propus.Am incredere in voi si va veni ziua cand toti ne vom intalni...AMIN...Numai bine tuturor si o zi minunata,si tie Lucia, in mod special.

    RăspundețiȘtergere
  50. Trecând peste faptul logic că industria petrolieră nu depinde de consumul automobilelor, pentru că nu există obiect în jurul tău care să nu aibă ceva din hidrocarburi, începând de la medicamente, haine, electrocasnice, electronice, materiale de construcţii,etc. lucrurile trebuiesc privite realist. Oamenii au fost educaţi de sistem să fie individualişti. Spiritul comunitar sau de într-ajutorare a ajuns să fie prezentat ca ştire de senzaţie nu ca ceva normal, uman. Plecând de la aceste aspecte uită tiţi ce s-a întâmplat cu zecile de mii de familii de mineri disponibilizaţi la noi în ţară. Câte drame umane au avut loc?! Prin logică NWO nu va accepta invenţii şi inovaţii care lasă oamenii fără o activitate. Această maşină fabricată de mâine, ar lăsa pe drumuri şi fără o sursă de venit destule familii. De exemplu, salariaţii din staţiile de alimentare, şoferii de pe cisterne, şoferii care cărau produsele din rafturile acestor staţii, mecanicii care reparau aceste maşini, numărul de salariaţi a producătorilor produselor din aceste staţii redus, şi mulţi oameni din rafinării, chiar şi paznicii de la depozitele de combustibil şi mulţi alţii, colateral. Aşa că în următorii 100 de ani nu vă aşteptaţi la maşina ce funcţionează cu apă.

    RăspundețiȘtergere
  51. Silviu ai dreptate in tot ce spui dar nu numai noi Romanii avem asa probleme,fuziunea la rece exista de multi ani pe care nasa o ascunde sub diverse nume,nici nu_ti imaginezi ce batalie se da la nivel mondial pentru a stopa asta, toti politicii indiferent ca sint de stinga ori dreapta apara interesele rechinilor mondiali. Deja in unele tari incep sa se faca comenzi pentru generatorul ECATdomestic de5kw,nu stiu citi ani o sa vedem visul cu ochii dar asta depinde in primul rind de noi.Cu cit o sa fim mai informati,mai activi cu atit mai repede vom avea independenta energetica.Eu in micutul meu atelier i-mi fac singur lumina cu leduri si folosesc doar bucati mici de taba zincata si cupru iar ca electrolit folosesc otetul, anul trecut am altoit planta de cartof cu cea de rosie, facind amindoua parte din clasa solanacee, dupa care am descoperit ca Irlandezii deja le fac de vreo citiva ani si vind plantele mici in ghiveci la 11 dolari bucata,mai exact se cheama tomtato.Momentul actual de criza eu il vad cape o oportunitate,acum se nasc multe idei care ar putea schimba soarta omenirii iar daca nu vom colabora, nu vom sti de unde sa ne luam informatiile utile si apoi sa le punem in practica de data asta vom primi lovitura de gratie.

    RăspundețiȘtergere
  52. O grămadă de discuții contradictorii, fără rost. Informati-va intai. Acum un an, la începutul lui 2014, au apărut de vânzare foarte multe mașini 100% electrice la dealeri auto în sua. Credeți că a fost inventată acum 2-3 ani? Nu! Acum 70 de ani pe baza descoperirilor lui Tesla. În 1987 au fost vândute primele 100 mașini complet electrice în California și după câteva luni, în urma presiunilor făcute de magnații petrolului, au fost retrase de pe piața și li s-au dat banii înapoi. La fel și cu motorul cu apă
    A fost inventat de foarte mult timp. Va veni o vreme și pentru el. Acum 20 de ani am văzut la televizor în românia concurs de vehicule pe perne de aer. Ați văzut în vanzare? Eu nu. Asta nu înseamnă că nu există. Armata are. ...

    RăspundețiȘtergere
  53. SINT DISPUS SA INVESTESC S-AU SE POATE SI PRIN SUBSCRIPTIE PUBLICA .

    RăspundețiȘtergere
  54. Se cere o dezbatere televizata avand doi invitati si un mediator; un invitat din mediul academic sau din facultatea de aeronave/marina/transporturi- sugerez din aviatie, celalalt invitat sa fie chiar d-l ing. Bordeianu, si mediatorul Daniel Roxin; si sa fie si cu cativa spectatori: studenti de buna seama; succes

    RăspundețiȘtergere
  55. Da dle.anonim aveti dreptate, stiu ca vehiculeele cu perne de aier de care vorbiti au legatura cu inventia lui aVictor Grebenicov de acum aproapa 100 de ani, si mai recent cu cea a Dlui Capra, stiu ca pila lui Vasilescu Carpen lucreaza de mai bine de 60 de ani fara intrerupere,stiu ca si colosul Indian Tata a facut acu citiva ani o masina cu propulsor cu aier avind o autonomie de 300km, la care directorul acestuia a fost aruncat pe geam de la etajul 16 in Tailanda la o conferinta, iar declaratiile mediei au fost, ,s-a sinucis".Lista exemplelor ar putea continua la nesfirsit si nu ar avea nici un rost, la ora actuala avem nevoie de oameni cu initiativa, oameni precum autorul blogului,oameni care au studiat si au experienta nu numai din fizica si chimia clasica si care au reusit violarea legilor standard a fizicii clasice.La ora actuala numai cu ce se gaseste in comert si la preturi acceptabile un om daca-si sufleca un pic minicile inteligentei poate deveni autonom din punct de vedere energetic si alimentar. Este posibil, un om adevarat cauta solutii nu scuze si nu asteapta ca politica sau actualul sistem bancar sa-i dea pe tava idei sau ce are nevoie.
    Va doresc la toti numai bine, mai mult curaj si incredere in voi.

    RăspundețiȘtergere
  56. Dle Roxin, ce anume va impiedica sa contactati inventatorul, sa vedeti despre ce e vorba, sa faceti un reportaj sau chiar un site de strangere de fonduri daca credeti asa de mult in el, in afara de a cita articole aiurea de prin presa?

    RăspundețiȘtergere
  57. Dar ce putere are motorul respectiv?Asta e intrebarea.Recunosc ca nu ma pricep in acest domeniu si la termenii tehnici dar se cere sa spuna daca motorul respectiv pe apa emana aceeasi energie ca si motorina de exemplu.Direct spus:o masina off road s-ar descurca la fel de bine cu acest tip de motor cu apa?Sau un tank,de ce nu?Cine imi poate raspunde la asta rog sa o faca.Eu cred ca aici e punctul sensibil al problemei caci multi au fost cei ce au construit motoare ce merg cu apa sau alte lichide din sfera asta.

    RăspundețiȘtergere
  58. Hidrogenul pur ca si combustibil este foarte coroziv si din aceasta cauza trebuie un motor special ori hidrogenul sa fie combinat cu alceva pentru a obtine un combustibil viabil
    Cred ca de fapt o combinatie motor si combustibil special pe baza de hidrogen este cea mai buna solutie
    Asa ceva se aplica in unele medii de cercetare difera doar solutia
    Daca domnul Gheorghe are o solutie mai buna FELICITARI si daca mai poate sa o si aplice atunci cine stie ??? toate inventiile in domeniu vor fi aplicate

    RăspundețiȘtergere
  59. k266 este normal sa cereti detalii si asta nu face altceva decit sa dovedeasca faptul ca va inereseaza,ca si dv-stra doriti cu tottul altceva, decit ce a-ti vazut si auzit pina acum.Am sa va povestesc un eveniment trait de mine acum doi ani acasa la un om de aproape75 de ani care are doar 5ani de scoala iar unii care au terminat un liceu sau o facultate i-privesc cu dispret.Omul are o microferma de vaci iar dintr-o fintina scoate apa cu un mic hidrofor, de aici apa trece printr-o butelie de aragaz (in partea de sus a buteliei la 15cm,a facut o gaura si a sudat un stut care are legatura cu un furtun de presiune cu hidroforul,stutul trebuie inclinat inainte de a fi sudat in asa mod incit sa imprime apei o forta centrifuga)la doi centimetri de fundul buteliei a sudat un alt stut de iesire care duce la butelia mare a hidroforului cu valva de presiune si iesirea apei pentru consum.acum ne intoarcem la prima butelie la care in partea superioara a scos robinetul a facut o reductie sa corespunda valvelor care se gasesc la centralele termice,el o chema valva joli, intr-un cuvint nu permite apei sa iasa afara ci doar aierului, de aici printr-un furtun gazul rezultat intra intr -o butelie metalica ce deasupra are cuplaj exact ca la buteliile de aragaz normale pentru alimentarea aragazului iar in partea inferioara a acesteia un alt stut cu robinet pentru evacuarea condensului, de la caeasta butelie gazul este stocat intr -un fel de perne ce comunica intre ele, deasupra lor se pune o greutate pentru ptea fi golite.,,de mentionat ca pentru asta trebuie sa aveti o activitate care sa necesite un consum mare de apa, iar gazul il aveti gratis,,flacara este rosiatica.

    RăspundețiȘtergere
  60. https://www.youtube.com/watch?v=tgOPRfEf7jY


    nu e prima data cand se face publica o asemenea inventie

    RăspundețiȘtergere
  61. Va salut! Orice inventator si orice om dornic de a primi SPONSORIZARE pentru a-si realiza un proiect, poate foarte simplu sa apeleze la acest sistem legal si international, numit CrowdFunding. Gasiti aici detalii: http://libertateprinprosperitate.blogspot.ro/2014/11/cauti-sponsorizare.html
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  62. Bravo ROxin...au sărit bălălăii pe tine. Asta este condiția lor de existență. Bine că mai apare câte un om care nu este la curent cu știința contemporană lui și mai inventează câte ceva și hop omenirea mai face un salt. Dar vine câte un dăștept și zice ...bă, nu se există că așa o zis altul acu 100 de ani!

    RăspundețiȘtergere
  63. Nu ii ceva nou....nu el a inventat... dovada aici https://www.youtube.com/watch?v=g_2tlnf6y_k

    RăspundețiȘtergere
  64. am cumparat instalatie hho pe un mondeo diesel si functioneaza . chiar produce un gaz care cred ca este hidrogen, dar scadere consum deloc!!!
    motorul este de 2 litri tddi din 2001

    RăspundețiȘtergere
  65. pentru cei care isi dau cu parerea,inventia nu este a nici unui Bacaoan ,motorul cu apa a fost brevetat de francezi cu multi ani in urma,principiul este foarte simplu ,prin electroliza apei se obtine oxigen si hidrogen,evident sa folosit hidrogenul,cu precizarea ca va fi forte strict dozat ,alt cum este o catastrofa ,licenta aq fost cumparata de americani si distrusa

    RăspundețiȘtergere
  66. cred ca foarte simplu dl Roxin trebuie sa anunte si sa faca impreuna cu inventatorul o demonstratie publica televizata si pe urma se va vedea rezultatul
    altfel e nevoie de detalii tehnice concrete

    RăspundețiȘtergere
  67. inventia fratilor Bordeianu are la baza principiul disocierii lichidelor folosind ultrasunetele lafrecvente de 20-24 khz cu ajutorul sonotrodelor .Principiul disocierii apei in HHO este cunoscut din anii 1960 . Informatii suplimentare gasiti pe internet daca dati cautare 'osim,generator hidrogen ,bordeianu

    RăspundețiȘtergere
  68. Daca acest generator de ioni ar face ca motorul sa functioneze asa cum este laudat, toti taximetristii din moldova ar merge cu masina cu 1 litru pe luna si taxiul ar fi aprope gratis. Nu mai vorbim de transportatorii din Bacau care ar tremura de fericire sa aiba asa o mocacoiune. Pai in 6 ani de teste(din 2009) pana acum, nu a reusit sa vanda macar vreo 10 mii facute cu brevetul din Romania intr-o fabricuta locala????
    Chiar daca iarna nu ar functiona(poate doar cu vre-o saramura) ar fi fost sponsorii cu valizele de bani la rand in fata casei inventatorului din Bacau. Cand iesea din casa ii arunca in el cu mormane de euro. Avea cucuie acum de la teancurile cu euro ale sponsorilor.

    RăspundețiȘtergere
  69. Sa mearga Daniel Roxin vara asta cu masina lui dotata cu ionizatorul si sa ne spuna treaba cu 1 litru pe luna.
    Suntem foarte curiosi.

    RăspundețiȘtergere
  70. Fratilor, lasati aberatiile de genul ca randamentul nu poate fi unitar sau supraunitar, uitati ce ati invatat (vezi indoctrinat la scoala si citit de Nikola Tesla, Viktor Schauberger (cel care a construit primul motor si vehicul antigravitational inca din 1944), Henry Coanda (din lucrarile nepublicate) si altii. Sunt peste 8.900 de patente de inventii dublate de partea practica care au fost cumparae si astfel blocate de fundatii precum Rothschild sau Rockefeller. Cititi "Tehnologii free energy" a lui Jean manning unde sunt catalogate foarte multe dintre aceste inventii si nu mai confundati free energy cu energiile regenerabile.Exista randament supraunitar si de peste 1 milion la suta (in electronica) dar toate aceste aplicatii sunt blocate, nu este greu de ghicit de ce, zau, unii dintre noi parca sunt de pe alta planeta.Bordeianu era foarte aprope de a fi omorat in Viena, a stat in spital 3 zile in coma si ulterior dupa ce si-a revenit si a vrut sa faca plangere la politie nu mai figura ca fusese internat. La nivelul acesta se "lucreaza", nu mai aberati prostii daca nu cunoasteti detalii (nici personale nici tehnice). Exista in management un termen numit "unlearning", un fel de despalare a creierului de informatia nociva cu care a fost intoxicat in scoli cu precadere in domenii ca biologia/medicina, tehnologia si istoria universala si nationala. Pentru a intelege mai ales un proiect cum este ultimul al lui Bordeianu, cel cu fuziunea la rec (cautare cu Google: "Gheorghe Bordeianu inventator" si vizionat fragmentul video de la "Realitatea TV", trebuie sa cam uitati ce ati invatat la scoala. Nu degeaba spunea GB Shaw: "De la o vasrta foarte frageda a trebuit sa imi intrerup educatia pentru a merge la scoala" sau Mark Twain: "Nu am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia", vizionati pe net ca sunt subtitrare filemle: "Summerville- Scoala democratica" sau "Education prohibita" ca sa intelegeti in ce lume traim. Haideti sa nu ne mai lasam manipulati ca niste oi, sa ne informam corect, sa citim si apoi sa ne dam cu parerea, in cunostiinta de cauza.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna ziua,

    Cum ii putem contacta pe acesti investatori ?

    RăspundețiȘtergere
  72. Poate intereseaza pe cineva sa sustina, sa promoveze si sa dezvoltam o modalitate mai practica de reducere a consumului de carburant (2 brevete, o cerere de brevet de inventie) :
    https://www.youtube.com/watch?v=NAM9zKEAQ6E
    https://www.youtube.com/watch?v=TZ0QO_NgNow

    RăspundețiȘtergere
  73. si eu merg 5000 km cu 3l de apa ...completind in borcanul instalatiei de racire

    RăspundețiȘtergere
  74. cine are schema de construire prin hidroliza il rog sa/mi trimita si mie pt un experiment pe o dacie , un mesaj pe email fpsec21@hotmail.com
    mult succes

    RăspundețiȘtergere