luni, 7 ianuarie 2013

De necrezut: o bufniță și o pisică sunt cele mai bune prietene. VIDEO

Desi pare greu de crezut, o bufnita si o pisica au reusit sa devina cele mai bune prietene, iar dragostea ce si-o poarta este mai mult decat evidenta.

Stapanul celor doua simpatice creaturi a hotarat sa faca un lucru inedit. A crescut atat pisica cat si bufnita inca de cand erau mici, iar acestea au devenit inseparabile si adora sa se joace impreuna. Ia priviti atacurile aeriene ale bufnitei si riposta, in joaca, a pisicii:


Sursa: stiri.rol.ro




Asculta Radio Vocea Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau.
http://radiovoceasufletului.ro

6 comentarii:

Anonim spunea...

posibil prieteni buni din alta viata ce s-au recunoscut si in asta :)

Anonim spunea...

Bufnita nu prea are chef de joaca,dar mitulica s-ar juca si e tare nerabdatoare...

ile spunea...

Am vazut si un documentar frumusel pe aceasta tema, poate niciodata pisica nu va minca bufnita,dar stapinul spunea ca motanul acesta maninca vrabiute si chiar pasari mai mari. De obicei o pisica poate sa manince puii vecinilor si pasarile din pomi insa de ceea ce este in curtea stapinului nu se atinge daca este o felina care se respecta. Are sentimentul de apartenenta la arealul in care traieste si este domeniul lui pe care-l protejeaza, la vecini vineaza si face paguba in afara granitelor domeniului. Eu am avut un motan la tara care vina puii, porumbeii vecinilor ,la mine in curtea bunicii nu disparea nici-un puisor, sa ma cert cu vecinii ca sint mincinosi. Bagam mina in foc, pina cind nu l-am vazut fugind cu un pui in gura la citeva case distanta de curtea noastra.

cristi spunea...

Aceste imagini nu sunt din prezent. Sunt din viitor sau din trecutul imemoriabil al planetei. Sau in orice caz asa o sa arate in viitor, cand mielul se va juca cu lupul...prada cu pradatorii. Cu oamenii va fi mai greu. Frate cu frate nu se mai inteleg. Dar toate sunt scrise in cartea cartilor si asa vor fi.

Anonim spunea...

Tot privind colajul de imagini,am ajuns la un video unde este prezentata „povestea de iubire” dintre un raton si o pisica...foarte draguti...oare si la animale se poate declansa intr-un fel memoria ancestrala?Timpuri imemoriale in care Oamenii comunicau telepatic,animalele nu erau sacrificate si traiau in armonie unii alaturi de altii...
Roata Vietii se intoarce...trebuie sa ne reamintim de noi insine,de Viata Sacra care este un dar al Creatorului pentru fiecare fiinta de pe Mama Pamant,oricat ar fi ea de micuța sau de nesemnificativa in ochii multora...
Avem nevoie de cat mai multa Lumina in Sufletele noastre,framantate de acest
dezechilibru dintre Lumina si Intuneric,Masculin si Feminin,yin si yang...
E timpul sa devenim un Intreg armonios...
Tuturor,o zi cat mai plina de armonie!

Anonim spunea...

Eu am crescut cam 3 ani un catel , un iepure si o rata. Era distractie maxima pana au decis parintii ca e prea multa mizerie si am ramas doar cu catelul. Cateva luni dupa aceea, catelul nu a mai avut nici un chef de viata pana nu i-am adus un pui de pisica si incet, incet si-a revenit.Peste cativa ani, intr-o noapte, pisica ma zapacit cu miorlaituri iar catelul cu urlete pana m-am trezit si m-au condus la bucatarie sa-mi arate ca am lasat gazele deschise. Practic mi-au salvat viata. Astazi Boaba ( de la Bobita ) si Pufa au 12 ani respectiv 8 ani si slava Domnului nu dau semne de batranete.