joi, 16 ianuarie 2014

Imagini video spectaculoase. Merită văzute!


Fotograful Nicholas Buer a petrecut 12 zile în regiunea San Pedro de Atacama din nordul Republicii Chile, unde a reuşit să realizeze un video time-lapse spectaculos.


„San Pedro este un oraş-oază în Atacama şi se găseşte la o altitudine de 2.600 de metri. Oraşul este o bază excelentă pentru a explora peisajele fascinante ce îl înconjoară, iar în jurul său totul este într-o pantă ascendentă. Deşertul Atacama este renumit pentru ceea ce mulţi consideră a fi cea mai curată şi mai întunecată boltă cerească de pe Terra. Aerul uscat suplimentează transparenţa, iar alături de altitudinea ridicată cerul nocturn este de neegalat”, explică Buer.

„Am vizitat deşertul atunci când Venus era situat aproape de centrul Căii Lactee, un eveniment astronomic ce are loc doar o dată la 8 ani. De asemenea, mi-am programat vizita aproape de echinocţiul de toamnă, un moment ideal pentru a captura lumina zodiacală, un fenomen celest ce are loc atunci când lumina soarelui atinge praful spaţial interplanetar din norul Zodiacal. Lumina se întinde pe cer şi străluceşte la puţin timp după apus precum un fascicul al unui OZN, iar eu am fost suficient de norocs pentru a zări acest fenomen în fiecare seară”, a mai relatat Buer. 

„Deşertul Atacama a fost extrem de dur: aerul uscat îţi crapă pielea, vântul te loveşte în fiecare clipă, iar altitudinea te încetineşte şi îţi reduce capacitatea de a călători purtând echipamentul foto ce cântăreşte mult. Până la finalul călătoriei atât eu, cât şi echipamentul şi automobilul meu, am suferit mult, însă a meritat pe deplin”, a mai spus Buer.

Sursa: http://www.descopera.ro/dnews/11891638-cea-mai-curata-si-mai-intunecata-bolta-cereasca-de-pe-terra-a-fost-surprinsa-intr-o-filmare-extraordinara-video

Iată imaginile capturate de fotograf:



Ancients from Nicholas Buer on Vimeo.

2 comentarii:

Unknown spunea...

nu exista cuvinte sa descrie asa ceva. totusi e absolut fascinant!!! asa ce va nu poate fi construit intamplator, din senin... este Mana Cuiva peste puterea noastra de intelegere!!! este Dumnezeul Absolut si ne iubeste cum nu se poate descrie, avand in vedere ca ne-a permis apariria in acest Univers. Zalmoxes ne curge prin vine asa cum raurile curg printre munti!! doar ca din pacate oamenii au alte preocupari care au importanta mai mare decat Ciobanasul nostru Suprem!

Rosa spunea...

Fantastic ! Multumesc ,mult ! :)