luni, 3 martie 2014

Șocant: privește ce se întîmplă când fierbi Coca-Cola!!!

O să mai vrei să bei această băutură carbogazoasă după ce vezi asta ?

Toată viaţa, începând de când suntem mici, consumăm cunoscuta băutură răcoritoare iar setea sau gustul bat mereu raţiunea, fiindcă niciodată nu ne gândim la ceea ce bem de fapt.

Un video care circulă pe internet a generat controverse asupra acestei băuturi şi milioane de oameni au început să se gândească serios dacă vor mai consuma această băutură.


Distribuiţi acest filmuleţ dacă vă pasă!

Sursa:  http://www.livebiz.ro/video/priviti-ce-se-intampla-atunci-cand-fierbi-cola/


6 comentarii:

Anonim spunea...


vrajeala,uitati-va ca stilca dupa ce o goleste ramane pe ea ceva ,sigur e ceva bagat in sticla(aviz nu am baut si nici nu am sa beau in viata mea)dar mi se pare aberanta chestia

Anonim spunea...

se astepta cineva sa ramana dulceata de gutui?!

Spirit LIber spunea...

Eu am experimentat cate ceva din ce se spune pe net legat de ce face aceasta substanta: am curatat LUNA niste metale (doar le tii in lichid o zi-doua si apoi le freci cu o carpa.Celalalt experiment a fost cum curata toaleta (piatra din interior).Daca asa ii duce pe unii capul sa bea asa ceva, mai poti sa le faci ceva?!(ma refer la cei care stiu cat e de toxic, totusi continua)
Experimentul meu e limitat dar am auzit pe cineva ca a bagat in masina de spalat, cu rufe cu tot (cineva aici in tara asta nu e de pe internet).Face multe lichidul asta...

Spirit Liber spunea...

Pentru cei care nu au nicio treaba cu aprinderea unui aragaz si cu atat mai putin cu a sti ce se produce la flacara lui: daca lasi un suc natural sau un ceai la fiert mai multe minute, acela nu se va ingrosa niciodata ci doar se evapora si ramane mai putin lichid in vas.Vascozitatea iesita din comun dupa fierebere arata in acest film cat e de toxica substanta.

Unknown spunea...

Fals...nici eu nu consum, dar se vede ca mai era foarte putin la 15 min si dupa, mult prea multa 'smoala'.
Cu toate astea sfatui scepticii sa puna o bucata de carne 2-3 cm intr-un pahar cu cola seara si sa observe a doua zi rezultatul.

Unknown spunea...

da chiar nu se gandeste nimeni ca ca acest suc contine ZAHAR? aia e consistenta zaharului topit , chiar daca la sf e in cantitate tripla , dar asta e consistenta, zahar ars/topit plus restul ingredientelor si colorant