vineri, 5 decembrie 2014

Acest bărbat a băut timp de o lună 10 doze de cola, zilnic. Ce lucruri surprinzătoare a constatat la sfârşitul experimentului...


Un bărbat de 50 de ani din Los Angeles a realizat un experiment inedit: timp de o lună a băut zilnic zece doze de cola. Rezultatul a fost unul surprinzător: nu doar că s-a îngrăşat, dar în această perioadă i-a crescut tensiunea arterială.

Obezitatea, hipertensiunea sau diabetul sunt puse de multe ori şi pe seama băuturilor carbogazoase. George Prios, de 50 de ani, din Los Angeles, a băut zilnic zece doze de Coca Cola, notează Daily Mail. Rezultatul: s-a îngrăşat 13 kilograme, iar tensiunea lui a crescut de la 129 cu 77 la 145 cu 96, fapt ce indică un risc crescut de boli de inimă.

 

”O să îmi schimb dieta şi o să văd cum îmi afectează acest lucru sănătatea. Tocmai m-am întors de la medic unde mi-am făcut un control medical complet. Am 50 de ani şi sunt într-o stare de sănătate bună. O să ţin evidenţa greutăţii mele, îmi voi monitoriza tensiunea şi glicemia pentru a vedea cum se modifica nivelul de zahăr din sânge. Singurul lucru pe care o să îl schimb în rutina mea zilnică este faptul că o să beau 10 doze de Coca Cola pe zi”, a mărturisit bărbatul într-un tutorial, la începtul acestui experiment.

Rezultatele obţinute sunt de-a dreptul surprinzătoare. La începutul experimentul cântărea 76 de kilograme, iar la sfârşitul lui avea aproape 89 de kilograme.

În plus, bărbatul a declarat că pe parcursul acestui experiment şi-a creat o dependenţă de băutura carbogazoasă.


”Oamenii trebuie să fie conştienţi de efectele nocive pe care le are zahărul asupra sănătăţii lor. Experimentul a fost unul dificil. Trebuie să recunosc că a fost o corvoadă să beau o cantitate atât de mare de Coca Cola. Aveam mereu o senzaţie de saţietate", povesteşte George Prior.

Compania Coca-Cola nu a oferit nicio poziţie oficială cu privire la experimentul lui George Prior.

Sursa: http://www.gandul.info/sanatate/acest-barbat-a-baut-timp-de-o-luna-10-doze-de-cola-zilnic-ce-a-constatat-la-sfarsitul-experimentului-13701811

2 comentarii:

Anonim spunea...

de fapt sunt vre-o 7.27 kg. Este un fel de studiu ca si cele de slabit: pana la slabit mananca o vaca si se fotografiaza "inainte" si dupa o luna de nemancat isi face o fostografie "dupa"

gabi spunea...

Un cunoscut a capatat dependenta de coca cola dupa ce a baut fara sa tina seama cat; a constatat doar ca ajunsese la cel putin 3 sticle mari (minim 6 litri) pe zi fara sa se sature, devenize obez si avea ficatul praf. La analize doctorul i-a zis ca ori se lasa, ori isi cumpara loc de veci. S-a lasat aproape de tot, dar inca bea 2 litri pe zi, n-a scapat de dependenta, desi a incercat.
Cea mai buna utilizare a coca cola e tot cea initiala, de solutie de curatat (avand acid fosforic in ea, curata chiuvetele de bucatarie ceva super!!!)