vineri, 4 octombrie 2013

E vremea să ieșim din UE? Temerarul economist Radu Golban lansează, de ziua Germaniei, cartea "Romania, alternative la corsetul UE" (disponibilă online)


"Romania, alternative la corsetul UE" est titlul noii mele carti si totodata primul meu manifest politic. A venit momentul sa ne intrebam si noi daca acest nou Reich de tip sovietic nu este cauza problemelor economice si politice ale tarii si garantul dezbinarii teritoriale de maine.

Maine apare o carte similara in Cehia, scrisa de fostul presedinte al Cehiei Vaclav Klaus. Domnul Klaus propune ca tara sa sa paraseasca Uniunea Europeana. Si eu propun pentru Romania un
exit.

Aici poti citi cartea online:


Astazi Cehia si Romania - iar maine poate intreaga Europa se va opune noii dictaturi antisociale.

Radu Golban

P.S. Fost Președinte ceh Vaclav Klaus vrea ca țara sa să părăsească UE
http://www.cotidianul.ro/fostul-presedinte-ceh-vaclav-klaus-vrea-ca-tara-sa-sa-paraseasca-ue-223759/

17 comentarii:

Marian spunea...

De mult asteptam asa ceva, chiar acum ma pun pe citit, intru-cat, cartea se poate citi online, sau chiar downloada de pe net.
Felicitari pentru initiativa!

Anonim spunea...

Daca vedeti: Ridica-Te Stefane si vezi-ti fiii....:
http://www.youtube.com/watch?v=UejMK3xTwV8

ana spunea...

http://www.cotidianul.ro/exclusiv-dovada-ca-statul-roman-nu-trebuie-sa-plateasca-despagubiri-rmgc-223843/

Tudor spunea...

Uninea Sovietica, Uniunea Europena e aceeasi opera creata de cei care vor sa conduca lumea. Noi stim cine sunt ei...

un pic anonim spunea...

Tare omu'!!!

D. Pavel spunea...

Poate e bine de stiut aceasta lista cu criminali economici "moderni"; de ieri si de azi:

http://camecocoon.blogspot.ro/2013/09/guvernul-romaniei-alaturi-de-basescu-si.html?m=1

Acestea sint o parte din lacustele mondiale...DTT-ul este strada!

XXXWho spunea...

...Si atunci cu ce ne-am ales din toata aventura asta cu UE?cu faptul ca pentru o vreme am avut dreptul de a vizita Occidentul? cam scump-zic eu-avand in vedere ca am cedat tot ce se putea ceda in timpul cat "am stat la coada" ca sa intram...(si am omis "avantajul" desfiintarii "egalitatii intre toti" si infiintarii castei miliardarilor)

Anonim spunea...

Aceeasi marie cu alta palarie? cat de naivi am fost!!!Oare cu ce am pacatuit Doamne ,cat trebuie sa mai induram umilinta?




am ales anonim nu din lasitate doar ca nu ma pricep atat de bine la anumiti termeni tehnici

Anonim spunea...

Pai, totul a fost premeditat XXXWho .Aventura cu UE = Iluzia libertatii .De fapt ,este tot puscarie dar ,,libera'' .Adica , am trecut dintr-o cusca mica in alta mai mare .Vorba ceea - lantul e acelasi , doar cainii s-au schimbat ...

Anonim spunea...

XXXWho ,si pentru ca ei respecta drepturile omului ,nu era frumos sa ne impinga in UE cu forta asa ca ,,am stat la coada si i-am rugat''. Demagogie mascata -Egalitate intre toti? fii serios omule -unii sunt mai egali ca altii :)Egalitatea e ceva asa = ,matematica si atat .

Anonim spunea...

Nu merge linkul!

Anonim spunea...

Nu se poate afisa pagina pe care este publicata cartea lui Radu Golban

Anonim spunea...

"Ridica-te, Stefane, si vezi-ti fiii,
Ca vremea in lupta e grea,
Credinta vesnica patriei noastre
Juram, Maria Ta!"
+
+
+
+
+
"Ar trebui sa vina printre noi
Macar sa stam putin cu ei la sfat. Dar sunt doar sfinti in calendare noi
Eroii nostri ce-au murit curat."




VIO spunea...

Eu inca nu inteleg nici de ce am intrat in rahatul asta de uniune. Abia acum incep sa inteleg, ca unii sunt atat de prosti, incat nu pot merge singuri pe drum. Cred ca asta e motivul pentru care trebuiesc ajutati sau condusi de prealuminatele minti europene, care daca au ratat doua razboaie mondiale, se pare ca-l reusesc pe acesta... economic !

ile spunea...

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/trezoreria-sua-intrarea-in-incapacitate-de-plata-ar-putea-cauza-o-criza-mai-grava-decat-cea-di.html
LE UREZ CALATORIE PE GHEATA ...NU MAI AU CU CE SA-SI FACA MINUNATELE CONCEDII SAU RUPERI IN FIGURI... In alte locuri ale lumii sint oameni care chiar nu au ce minca. Au mai aparut si in Romania dar asta se intimpla mai mult din prostie...Se vor redescoperi mincarea de stevie, de soia,porumbul fiert,untura pe piine,mamaliga cu lapte(citi copii ai lui Mc Donald''s au mincat o strachina de lapte cu mamaliga in copilaria lor?).
UE,URSS, Imperiul Roman,Imperiul Austro-ungar,mare chestie,nu va proptiti cu mintea in straveziturile de acum...Daca pricepeti ca orice popor isi are karma lui si imperiiile se nasc si mor iscate de ambitia vreunui neam pentru ca apoi sa dispara nu numai imperiul ci si neamul si numele lui de pe fata pamintului,mai rar in ultimii 2000 de ani. Dar nu uitati ca ultimii 2000 de ani sint fara importanta si daca vedeti o lucrare lucratura undeva nu uitati ca semintele au fost mult mai demult aruncate...inaintea nasterii lui Iisus. Alte lupte au fost duse pe pamint mult mai importante nu zbaterea de acum...Au fost popoare intregi exterminate limbii uitate, mormintele uitate insa sint tinute minte de pamint

Anonim spunea...

Eu nu inteleg de ce-am intrat!? Am votat si atunci: NU. Pasare rara, ce sa fac!? Nimeni nu-ti da nimic- eventual iti ia cat poate si cat ii permiti! Si "la pomul laudat sa nu mergi cu sacul"! Doamne cate mai sunt... Desi n-o sa ma ascultati: CINE NU ARE BATRANI SA-SI CUMPERE!Ascultati sfaturile de bun simt ale oamenilor simpli, intrebati-i, cereti-le sfatul. Doar si pentru ca au trait mult mai multe, ca au vietuit istoria...

Anonim spunea...

Asa a fost sa fie - de aia am intrat in uniune . Totul se intampla pentru un scop si se intampla numai ce trebuie ...noi romanii traim cu adevarat atunci cand suntem la un pas de moarte . Ile ,Ile - ai dreptate - orice popor isi are karma lui ...