joi, 24 iulie 2014

Făcătura unchiului Sam şi devierea intenţionată a zborului MH17 peste zona de conflict din Ucraina

Maria Diana Popescu, Agero


Nu ştiu alţii cum sînt, vorba lui Creangă, dar eu cînd mă gîndesc la avionul doborît în Ucraina îmi vin în minte turnurile gemene, puse la pămînt meşteşugit prin metoda imploziei, inspirată de la japonezi, din timpul celui de-Al doilea Război Mondial. Autorităţile americane au afirmat că atacurile de la 11 septembrie 2001 au fost săvîrşite de către 19 terorişti Al Qaeda, care au deturnat patru avioane comerciale, dintre care două au lovit W.T.C. din New York, unul ar fi izbit clădirea Pentagonului (fără urme vizibile de dimensiunea unui avion), iar un altul s-a prăbuşit în Shanksville (Pennsylvania). Aşa ceva era imposibil de realizat pe cerul atît de bine păzit al Americii. E la mintea cocoşului că un stat care dispune de cea mai performantă tehnologie militară, de sateliţi şi sisteme radar sofisticate, nu putea fi atacat atît de simplu şi masiv de către terorişti, nici din aer, nici de pe uscat. 



Chiar aţi crezut că ăia 19 indivizi au luat aşa avioanele alea de capul lor şi-au dat cu ele în turnurile gemene? Vă mai amintiţi de echipele de televiziune care erau deja pregătite şi poziţionate pentru spectacol? Tot unchiul Sam l-a creat din nimic pe Osama bin Laden. Adică nu prea a existat. Altfel nu l-ar fi alergat atîţia ani prin grotele de nisip fără să-l prindă. Şi cînd l-a prins, poc, a declarat că nu e voie să arate fotografiile cu el mort, pentru că „sînt groaznice” şi se sperie omenirea. Cum aţi putea crede într-un film prost regizat, la fel ca şi aselenizarea din 1969? Dacă ar fi existat un bin Laden mort, Obama ar fi fost obligat să predea trupul neînsufleţit familiei pentru îngropăciune. Washington-ul prosteşte de multă vreme lumea întreagă! Avea nevoie de un motiv care să incumbe sacrificii umane, pentru a declanşa războiul din Irak, chipurile, ca să elimine armele de distrugere în masă ale lui Saddam Hussein, care de fapt n-au existat,  şi pentru a impune aşa-numita „Pax Americana”. La fel şi în Afganistan.



Certificatele de deces ale milioanelor de oameni ucişi în războaie, semnate de Washington

Adică, eu, Obama vă aduc cu mitraliere, roboţi militari şi rachete, ideologii golite de sens - pace, libertate, democraţie - iar voi îmi daţi în schimb controlul asupra resurselor şi economiilor voastre. Mai mult, vă trimitem pe cap băncile, femeiul şi firmele cu capital american să vă înroleze în sclavia financiară. Zis şi făcut. Iată de ce, avionul doborît în Ucraina îmi miroase a făcătură marca unchiul Sam. Că doar are şi el interese în Ucraina şi nu, minore. Cum unchiul omenirii are probleme cu certificatul de naştere, dacă  justiţia îşi va face treaba, iar popoarele atacate de americani nu vor dormi în papuci, va avea probleme cu certificatele de deces ale milioanelor de oameni ucişi în războaie, pentru care a primit Nobel-ul pentru Pace! Ups! Şi cu Nobel-ul are probleme, fiind luat asemenea unui credit cu buletinul de la Goldman Sachs. Dacă i s-ar fi cerut certificatul de naştere nu ştiu pe unde îşi scotea cămăşa.


O navă americană de război a doborît un Airbus A300, aparţinînd companiei Iran Air



Pentru a fi mai bine înţeleasă, precizez că nu sînt nici de partea ruşilor, deci nu fac partea din Coloana a cincea a lui Putin şi nici de partea americanilor. Eu nu respect decît adevărul! Oare cum am îndrăznit să mă iau de americani, cînd ei n-au greşit niciodată? Nu li se poate pune în cîrcă nici inventarul cruntelor războaie, „justificate” prin pretexte şirete, răspîndite şi susţinute de mass-media aservită. Zece războaie, zece minciuni mediatice. Ei n-au invadat niciun stat fără motiv, n-au ucis, n-au jefuit, n-au minţit, n-au poftit resursele altor state, nu s-au amestecat în treburile lor interne, nu vor petrol, nici gaze. Cum să dăm vina degeaba pe ei? Vinovaţi sînt doar că au uitat să-şi ceară scuze, cînd la 3 iulie 1988, nava americană de război USS Vincennes a doborît cu o rachetă, deasupra Golfului Persic, un Airbus A300 aparţinînd companiei Iran Air, care decolase din Bandar Abbas cu destinaţia Dubai, ucigînd 290 de pasageri, dintre care 66 de copii. Americanii au susţinut în mod absurd că au confundat Airbus-ul A300 cu un avion de război F-14, afirmînd că li s-a părut că era în coborîre, pe cînd acesta abia decolase. Echipajul navei de război USS Vincennes, care a doborît avionul Airbus A300, a primit medalii şi distincţii „pentru curaj şi servicii extraordinare”. Adică pentru uciderea a 290 de oameni.

Obama se face că nu ştie nimic despre doborîrea avionului



Vedem din toate lecţiile cum oficialii americanii sînt fiinţe extrem de nobile, şi tot din nobile interese merg peste mări şi ţări şi împart libertate, rachete, scuturi antirachetă, seamănă război şi vor culege furtună. Dacă îşi permit să tragă Rusia de urechi, mînioşi că nu mai pot implementa la maxim „dolarocraţia” în Ucraina, trebuie să-i înţelegem. E mare păcat de civilii care mor  nevinovaţi. În concluzie, Obama se face că nu ştie nimic despre doborîrea avionului şi cere o anchetă, iar eu mă întreb cu ce se ocupă forţele navale americane, fregata lansatoare de rachete U.S.S. Taylor împreună cu nava de comandă Mount Whitney din Marea Neagră, cică aduse special pentru „a menţine pacea şi stabilitatea în regiune”? Prezenţa acestora inflamează tensiunile în regiune şi constituie o manifestare de sfidare la adresa Rusiei. Nu m-aş grăbi, precum alţi colegi, să afirm că acesta ar fi începutul unui război mondial, cu toate că planeta clocoteşte în punctele esenţiale, avînd în vedere şi tulburările din Fâşia Gaza, unde Israelul a demarat o ofensivă terestră de proporţii. Mai este cale pînă la un război mondial. Deocamdată să ne pregătim de o resetare financiară globală, de parastasul dolarului şi de botezul unei alte monede.


Avionul a fost deviat intenţionat deasupra zonei de conflict



În cele două afaceri regizate, Malaysia Airlines a pierdut, în doar saşe luni, două avioane intercontinentale cu 536 de oameni la bord, primul dispărînd ingenios şi planificat deasupra Oceanului Indian, iar analiştii anticipează falimentul companiei. De ce avionul n-a ocolit Ucraina? Pentru că a fost deviat intenţionat. Cît priveşte interceptarea telefonică dată publicităţii, în care rebeli pro-ruşi discută cu agenţi ruşi de informaţii şi recunosc că au doborît un avion comercial, s-a demonstrat deja că este fabricată. Presupusa înregistrare a fost realizată anticipat în 16 iulie şi  a fost postată pe YouTube în prima parte a zilei de 18 iulie. Un spaniol angajat la controlul de trafic aerian din Kiev avertiza pe contul său de Twitter, înainte de tragedie, despre devierea intenţionată a zborului MH17 deasupra zonei de conflict. Contul său Twitter, cu peste 10000 de postări, a fost şters imediat. Şi conturile se-mpuşcă. De ce nu?




Nota mea: Indiferent cât de bandit este Putin, cât de supărați suntem, în mod justificat, pentru ticăloșia cu Transnistria care le aduce  multe prejudicii fraților noștri din Republica Moldova, dacă este să vorbim în spiritul adevărului, este evident că Putin nu avea niciun interes ca acest avion să fie doborât de separatiștii ruși. Prin urmare sunt două sau chiar trei variante posibile: 1. Avionul a fost doborât de separatiștii ruși din greșeală. 2. Avionul a fost doborât de separatiștii ruși, având la pupitru ofițeri ruși care doreau să îl îngroape pe Putin, ajutați de o Ucraină care în mod suspect nu a închis circulația avioanelor peste zona de conflict. 3. În condițiile în care Ucraina nu a închis circulația avioanelor deasupra zonei de conflict (așa cum era normal să o facă), ba, mai mult, ruta avionului a mai și fost deviată corespunzător pentru a trece chiar prin mijlocul zonei, să suspectăm armata ucraineană de realizarea unei regii complete care să îi facă pe separatiștii ruși responsabili?


Să vedem ce vor spune și cutiile negre...

Daniel Roxin 

16 comentarii:

Dan Benjamin spunea...

Chiar crezi ca vei afla vreodata ce contin acele cutii negre ?....deja sunt pe mana englezilor.

Anonim spunea...

Atentie,mare atentie in intervalul 27 iulie-3 septembrie si cu deosebire la data de 28 iulie...Ce-a fost pe 11 septembrie 2001 la WTC este nimic pe langa ce se va intampla....Vor fi sute de mii de morti....Prostimea(goymii) trebuie prostita ,manipulata,exploatata,sclavizata,jefuita,exterminata si controlata....

Anonim spunea...

http://istoriagalactica.blogspot.ro/2014/07/benjamin-fulford-21-iulie-2014-bush-jr.html

Anonim spunea...

Cateva idei bine legate, tot pe aceasta tema gasiti pe:
http://georgevalah.wordpress.com/
merita aruncata o privire..

Armand spunea...

Prezentare concisă, la obiect, amuzantă, fără înflorituri: felicitări!

Anonim spunea...

Dle Roxin,

Chiar nu ma asteptam la comentarii de genul asta la Dv pe site. La revedere.

Andy spunea...

Salut Daniele, in sfarsit vad ca ai inceput sa gandesti. De ti.ai schimba si gandirea in domeniul istoriei am reusi foarte multe. Am reusi in primul rand sa schimbam porcaria asta de tara, furata si chinuita de 25 de ani.

Cu respect Andy

https://www.facebook.com/groups/119762208045799/?fref=ts

Anonim spunea...

Raspuns corect pct.1

Sorin spunea...

Citind un comentariu la un articol din presa online, am găsit site-ul: http://ru.flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140714/1000Z/EHAM/WMKK, unde pot fi urmărite traseele zborurilor comerciale. Din curiozitate, am comparat traseele urmate de zborul Malaysia Airlines (MH) #17 ✈ 14-Jul-2014 ✈ EHAM / AMS - WMKK / KUL, al cărei avion a fost doborât în data de 17.07.2014 pe teritoriul Ucrainei.
Comparând traseele din mai multe zile, am observat ceva interesant:
1. Traseul rutei este relativ nemodificat în 14,15,16 şi 17 iulie, până la graniţa cu Ucraina.
2. În 16 şi 17 iulie traseul este deviat spre zona de conflict, de fie care dată mai spre nord. Deviaţia de la ruta normală (14 şi 15 iulie) este din ce în ce mai mare.
Cât despre variantele posibile, de ce nu iau în considerare cele mai plauzibile:
1. Armata ucraineană a doborât avionul. Are în zona survolată de avion înainte de prăbuşire PATRU baterii de rachete AA Buk.
2. Un avion de vânătoare ucrainean a "însoţit" avionul pe ultima parte a rutei, înainte de prăbuşire. Este posibil ca o rachetă lansată de pe acesta să fi doborât avionul de linie.
Oricum, până în fazele finale ale anchetei vorbim discuţii. Poate şi după emiterea variantei oficiale vom fi tot în acelaşi stadiu. Ca, de ex. după 11 sept 2001.

ile spunea...

cutiile negre nu sint acum la rusi (adfica la tatucul PUTIN)?eu asa pricepusem de pe la TV ca au fost gasite de chiar separatistii prorusi si aia le duc unde au incredere adica nu la KIev.

D. Pavel spunea...

Doamna draga,

Ca si World Trade Center si avionul in discutie a fost doborit de Mossad! E atit de mult de ucis in Palestina, ca nu le trebuia - celor care-si spun "evrei" - prea multa "media" pe capul lor!

Anonim spunea...

Autoarea articolului a uitat sa mentioneze Pearl Harbour din dec.'41,atacarea Vietnamului,urmata de razboiul in care au murit o mare multime de civili vietnamezi si soldati americani,care nu stiau pentru ce lupta,atacarea Coreei urmata de razboiul coreean,alte crime abominabile in numele corporatocratiei diabolice care stapaneste pe americani si i-a transformat in sclavi timorati,iar acelasi lucru vor sa faca cu toata lumea acesti malefici,care nu recunosc decat o valoare,BANUL.

Anonim spunea...

Andy ce vrei sa spui despre Daniel fi mai concret.Cum adica a inceput sa gandeasca in loc de Andy nu cumva te cheama Attila

Anonim spunea...

Andy 21.50 ar fi mai bine tu sa incepi sa grandesti nu Daniel.i-ti dau un sfat schimbati numele in Attila barbarul

Anonim spunea...

gresesti ilie, cutiile negre au fost date lui malaesian aerline si acum sunt la londra la decriptat. in perefcta stare, sigilate si neatinse.

Anonim spunea...

Felicitari pt articol,sunt unii care va critica si ii inteleg ca nu poate le placa Rusia din pct de vedere istoric,da ii compatimesc in acelasi timp pt habar nu au pe ce lume traiesc...rusii au fost si sunt niste nenorociti,dar nu mai mari ca americanii.Planeta se scufunda incetul cu incetul...avem nevoie de minune ca sa ne salveze