joi, 3 iulie 2014

Nașul Tv și Realitatea Tv vânate de CNA la comanda Laurei Georgescu. Declarații șocante...

Un angajat CNA a făcut dezvăluiri, în exclusivitate, pentru REALITATEA TV. Acesta susţine că Laura Georgescu vâna anumite posturi. Printre ele, se află Realitatea TV şi NAŞUL TV.

“Sunt foarte multe reclamaţii la Antena 3, Antena 1 care se bagă la calup în şedinţă, şi sunt vânate anumite posturi: B1, Naşu TV, Realitatea TV pentru un singur cuvânt. Orice cuvânt care se spunea la Realitatea… La un moment dat, noi stăteam la cheremul doamnei. Eram sunaţi şi acasă să transcriem pasaje întregi din emisiunea lui Rareş Bogdan, a lui Naşul. Practic să transcriem, deşi nu era nicio sesizare oficială”, spune angajatul CNA.


Iată cine este Laura Georgescu, cea care vânează afirmațiile realizatorilor tv pentru a-i amenda - o persoana cu un limbaj șocant. Din puțul exprimării ei de mare intelectuală:

"Îmi vine să iau ferăstrăul să-ţi tai pe rând membre, bucăţi din corp care îţi atârnă. Calcă-i, măi, pe gât şi zi-le du-te dracu, când fac achiziţie la tine mai îmi faci tu mie contestaţie?“, spune Laura Georgescu într-un din înregistrările prezentate pe Realitatea Tv.

Calcă-i în puii mei pe gât că nu suntem datori nimănui în viaţă. Înţelege româneşte şi du-te ca în brânză în ei! Dă-i dracu! Pe foamea asta? Fraţilor, eu nu vă înţeleg ce aveţi“, mai spune șefa CNA în înregistrare.

"M-a forţat jigodia de Georgică Severin (președintele Comisiei de Cultură din Senat, n.r.) să le dau lor cuvântul. Eu înnebunesc că tu mă pui, pe boul de Ghiţă (Sebastian, deputat PSD şi patronul România TV, n.r.) şi pe România TV să-i acopăr şi tu nu profiţi de...aşa. Înţelegi ce-ţi explic? Crezi că merge ceva legal în România? Vin şi te şantajez... Cum crezi că merge-n România? Merge ceva legal? Să mă duc şi să zic: nu vă supăraţi, uitaţi am şi eu o lege. Pot să, la umbra ei, să-mi fac treaba? Nu. E, du-te dracu’ atuncea! Vin şi te şantajez, ce vrei să fac?", spune Laura Georgescu, într-o altă înregistrare. 

Laura Georgescu - mare intelectuală - șefa CNA
 Sursa: http://www.nasul.tv/2014/07/02/confirmarea-unui-angajat-cna-sunt-vanate-anumite-posturi-realitatea-tv-si-nasul-tv-se-afla-printre-ele/

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Hai sa ne bagam in vena pana ne prajim creierii"
"Cum se investigheaza locul crimei pentru o autopsie corecta"

Sunt citate aproximative din desene animate de pe Disney Jr. aprobat de CNA pt copii.

,Alexandru

Anonim spunea...

Romania este administrata de toate scursorile inculte. Este urlator la cer cum toata aceasta clica a evoluat in paturile de sus ale societatii. Unui om cu adevarat valoros , moral, cinstit si cu onoare nu-I ramane decat sa plece din tara sau sa se retraga total in introspectie.