marți, 11 noiembrie 2014

ÎNREGISTRARE EXPLOZIVĂ dintr-o şedinţă PSD. Planul de ARANJARE A ALEGERILOR PREZIDENŢIALE pentru Victor Ponta


Primari, consilieri, directori de deconcentrate sau directori de şcoli, toţi au fost puşi pe lista neagră de PSD. Cel puţin asta s-a întâmplat la Satu Mare, unde, supărat că a pierdut alegerile în judeţ, preşedintele organizaţiei şi vicepreşedinte al CJ, Mircea Govor, a convocat, pe 4 noiembrie, o şedinţă de criză în care i-a ameninţat pe aceştia cu demiterea şi tăierea fondurilor, dacă în turul II Victor Ponta nu va câştiga alegerile.

Citiți transcriptul înregistrării audio cu Planul de ARANJARE A ALEGERILOR PREZIDENŢIALE pentru Victor Ponta(atâta jegoșenie și ticăloșie este geru de imaginat!!!):

„Deci noi facem ce trebuie pentru judeţ şi ne pişăm pe şefii noştri…..Nu se mai poate să-l dăm în aia, nici pe el, nici pe … de la municipiu. Nu există asemenea vocabular, să-l dăm in aia sau în aia de Ponta sau de Dragnea. Nu există aşa ceva şi nu va mai exista, garantez eu. În judeţul Satu Mare, cât sunt eu aici nu vor mai exista aşa feluri de oameni. Să-i ia mama dracului pe toti, că n-am nevoie de toţi nenorociţii în jurul meu.

Deci am nevoie decât de cei cu care pot face treabă, restul valea.  Pleacă la mama dracului toţi, n-am nevoie de niciunul. Şi Dan Secelean (?), eu îţi spun ultima dată,  dacă eu te chem la şedinţă şi nu vii că eşti la domnul primar, eu mă duc la domnul prim-ministru. Fără nicio ezitare, o să fii dat afară. Să fii dat afară! Eu te-am pus director acolo, băi. Şi nu tu îmi comanzi mie! (dă cu pumnul în masă) Ai fost numit politic, n-ai fost numit de Voica, pentru că el aici nu face legea în municipiul Satu Mare! Că m-am săturat.

Deci încă o dată, dacă te chem la mine şi nu vii îţi garantez că vei zbura! Şi nu numai tu! Păi ce faceţi voi, mă, voi faceţi regula? Sau crezi că Voica îmi face mie regula? (nu se intelege)

N-am numit pe nimeni în glumă, dar ce, mă milogesc în faţa lor? Nu mă milogesc. S-a terminat. S-a terminat. Deci să discutăm vorbe. Cine mai vrea să mergem împreună la muncă, mergem, care nu, acuma se ridică în picioare şi pleacă. 

Nu mai am nevoie de filfizoni. Că nu-s eu să-mi ţin (neinteligibil) de râs. Faţă de toată lumea. Că nu se poate, domne. Că nu se poate pentru că oamenii ăştia Ponta si Dragnea nu merită bătaia asta de joc (neinteligibil) cu cine, cu Iohannis. Cine mă-sa e Iohannis? Ce-a făcut, domnule, ACL pentru voi, pentru oamenii din judeţul Satu Mare? Nimeni, nimic. Dar aici este o tactică cât se poate de nesimţită. Zona Oaşului nu vă interesează. Credeţi că vi se cuvine tot. Nu vi se mai cuvine nimic. În frunte cu domnul Ciocan. Ultima dată vă spun, dacă nu va implicaţi în Certeze, lăsaţi pe altul să se ocupe de Certeze. O spun în toate organizaţiile.  S-a terminat. Eu nu am nevoie să îndur atâta ruşine din cauza unuia sau altuia. S-a terminat.

Deci nu se mai poate. Dacă vreţi să lucrăm bine împreună, bine, dacă nu cu asta basta. Nu am nicio problemă, nu am niciun avantaj de când sunt preşedinte de organizaţie. Pierd ca un  prost, şi ca  imagine pierd, şi sănătate, pierd şi bani, pierd de toate. Dar nu-mi pare rău, dar măcar să văd rezultate, domne, că îi respect prea mult pe oamenii ăştia, vin de patru ori într-un an de zile. Vine lumea şi cere. Toată lumea se plânge (neinteligibil) .

Dar nu se mai poate. Deci chiar m-am săturat. O să merg acuma la Bucureşti, o să-i spun exact situaţia şi o să le spun fraţilor, despre asta e vorba. Dacă în municipiu nu poţi să discuţi cu nimeni, de asta s-a întâmplat ……(neinteligibil, sună un telefon), n-a vrut să ia măsuri dure acuma înainte că s-a gândit ……(neinteligibil). Dar mâine o să zic tot. Şi mă duc la organizatţe, nicio problemă. Dar nu sunt eu slugă, măi, frate, dar ce credeţi? Deocamdată mi s-a dat sarcina asta să conduc faţă de voi.
Cei care nu veţi avea rezultate în turul doi, cât sunt eu în Consiliul Judeţean şi cât am posibilitate, nu o să primiţi niciun cinci bani. Când se repartizează bugetul – zero, când se impart …(neinteligibil) zero  şi garantez că niciunul nu mai primeşte nimic. Staţi şi muriţi, asta e viaţa.

Deja nu se mai poate. Trebuie să mă duc eu să mă milogesc ca un prost şi să pun o groază în joc? Pentru ce? Ca sa vin aici să ce? Să mă fac de râs. Pentru că ăla doarme la amiază în loc să meargă în campanile electoral, alalalt în ziua votului stă şi nu face nimica, mă duc la altul nimica. Unde ai fost, măi? Unde a fost …(neinteligibil) de la şcoală? Cum să fie la şcoală, mă? Eu ce-s, tâmpit? M-am dus şi am vorbit cu omul nostru. … (neinteligibil) Să-ţi spun ceva, de luni nu mai vine la şcoală, să se ducă să se odihnească. De luni, la revedere. Nu mai merge cu de-aste feluri. Şi-o spun foarte clar. Toţi directorii de deconcentrate care au fost numiţi politic , directorii de şcoli, toţi care au fost numiţi politic dacă nu participă efectiv la campanie, pleacă acasă. S-a-ncheiat. Eu îmi asum pentru traba asta şi plec şi eu, nicio problemă, dar nu stau în faţa voastră să mă fac de râs. Nu stau, s-a terminat.
Deci am hotărât în felul următor: la fiecare secţie de votare vreau să văd doi oameni în faţa secţiei de votare, din care să fie consilieri locali, în special dacă avem, să fie directori/profesori de şcoli, să fie poştaşul din sat, să fie reprezentantul direcţiei sanitar-veterinare, nu-I aci, sunaţi-l să vină urgent. 

Deci asta spun, în fata secţiei de votare să fie la intrare doi oameni care să stea de vorbă cu omul: Bună ziua, bine aţi venit, vă aşteptăm să veniti să fiţi de partea noastră şi la revedere.

Dacă aveţi probleme acolo ... Vă garantez. Deci la fiecare secţie de votare. Pe lângă asta trebuie să meargă din casă în casă să le spună la oameni în felul următor: oameni buni, nu facem voturi, nu ne gândim pentru comună, stăm degeaba. Le spuneţi. Vă spun sincer, eu vă garantez, toţi care vor pierde, eu nu vă ….(neinteligibil). Ăla care o pierdut cu mine nu se mai vede nu mai vede, de partidul ăsta vorbesc. De-aci încolo, iar eu la Consiliul judeţean în nici într-un caz.

Deci o să facem o schemă pentru asta, sâmbătă, duminica asta şi duminica viitoare trebuie să aveţi un reprezentant din fiecare localitate, în fiecare biserică din localităţi. Am vorbit cu preasfinţitul, am vorbit cu toţi popii. Exact cum vorbesc cu voi, aşa am vorbit şi cu ei şi am spus la popi în felul următor: băi, oameni buni, s-o terminat. (neinteligibil)  Dacă nu vreţi să fiţi de partea noastră, s-aduceţi  să votaţi cu domnul Victor Ponta, eu nu vă mai cunosc. La mine la uşa nu mai veniţi. 

Le-am spus verde în ochi. S-a terminat. Fraţilor, NU, la revedere, şi i-am spus la preasfinţit, a spus presfinţitul trimiţi în fiecare localitate, în fiecare biserică un om, ăla să trimită SMS şi-n localitatea la care n-o spus să votezi cu Ponta să nu-l văd. Dar nu se mai poate. Nu se mai poate.

Cum adica mă, dar ce pofte-s astea? Numa’cu mâna-ntinsă  şi noi ce să facem? S-o terminat. Deci preasfinţitul o fost de partea noastră total. E un om extraordinar. Dar …..(neinteligibil) Şi încă ceva, la toţi popii dacă pierdem toate preotesele le dau afară din tot, la revedere. Le-am şi spus. Toţi au venit la mine să le pun preoteasa. S-a terminat. S-a pierdut, pleacă acasă. Meargă  la mama dracului, nu mă interesează. Deci s-o terminat. Deci de-acum înainte intru până mă duc la…. Păi da ce suntem  noi, mă, casă de binefacere, suntem proşti? Nu mai suntem proşti, am fost destul.

Este vina noastră, n-am făcut mobilizare. Nu ne-am dus la oameni, nu i-am rugat să vină la vot, eu am sunat la o grămadă, v-am sunat până mi-au sărit ochii. Am vorbit pe telefonul ăsta atât că dacă Doamne fereşte, pierdem, sută la sută-mi iau gatul. Dar măcar mai completez cu ceva…..n-am nicio problemă. Că asta-i viaţa.

În duminica votului puneţi în fiecare biserică să fie câte-un om de-al nostru. Ăla să aibă telefon şi să ia legătura cu băieţii noştri, să trimită SMS. Le-o spus sau n-o spus. Dac-o spus, e-n regulă. Nu se poate aşa ceva. Şi-atunci dacă în ziua votului, şi vă repet, număr pe fiecare localitate când mă duc: doi în faţă secţiei de votare, da’care stau şi discută cu oamenii, nu stau ca nişte (neinteligibil) bete pe-acolo sau se duc să se-ncălzească cum s-or dus unii. Nu mai aşa ceva. Că nu murim 10 ore sau cât trebuie să stăm acolo. Două persoane. Unde avem primar, prezenţă obligatorie a primarului, a viceprimarului, a managerului public, prezenţă obligatorie acolo să stea de vorbă cu oamenii. Şi-a consilierului, am spus, consilierii, directorii de deconcentrate, tot. Şi cei care vor fi puşi acolo, dacă nu sunt puşi acolo, am terminat-o.

..(neinteligibil) 20 de oameni, mă. 20 de oameni, toţi pregătiţi. Or umblat din casă în casă, or făcut ce-a trebuit. 20 de persoane or strâns cred şi babele care umblă în patru labe. Aşa se face, măi fraţilor! De aia sunt rezultate. Oamenii au dreptul să voteze. Trebuie să-i facem să voteze.

Tu trebuie să-i mobilizezi, să-i împarţi, nu mă interesează, în toate localităţile, să împarţi sever oamenii tăi pentru că am încredere în tine şi am încredere în oamenii tăi. Nu ştiu cum vă aranjaţi, cum vă faceţi, în fiecare localitate trebuie să avem 1,2,3,4, câţi încap. Te rog. Deci am spus, în tot judeţul. 

Trebuie să prindem primăriile UDMR. Cei de la UDMR ne-au promis că vin cu noi. Ei sunt şmecheri,  lucrează la două capete, dar nu funcţionează. Vom avea în fiecare localitate câte un ungur de-al lor şi unul de-al nostru. Şi vom sta să vedem ce vor să facă.  De asemenea, din momentul în care am bătut palmă cu ei şi le cerem acelaşi lucru în biserică trebuie să meargă în biserică (neinteligibil). Nu mai merge aşa. Nu mai avem ce face. Vom avea oameni în fiecare biserică ungurească. Asta e etapa a doua, după ce s-a vorbit preotul cu ei. Şi vom avea om care să asculte predică în biserică. Şi tot aşa. Am spus clar. Dacă aşa stă treaba, domnul primar din ..(neinteligibil)  îmi dau cuvântul meu de onoare, îi fac acolo staţiune cum n-o fost niciodată ……(ininteligibil). Şi-i spun primarului din Sodun să cauţi teren între … pentru o staţiune şi-ţi fac o staţiune termală cum nu există în judeţul Satu Mare. Uite, ……suntem nerecunoscători.

Nu mai vorbesc de directorii de deconcentrate. Măi,  oameni buni, am fost şi-acuma, mi s-o cerut,  am dat note explicative cum au fost numiţi directori, am dat dosare la DNA,frumos, zice că eu i-am numit. Nu, ministerele îl numeşte . Dar voi n-aveţi obligaţii faţă de nimeni? Numai voi? Faţă de voi au obligaţii toţi? Nu există aşa ceva. Nu există. Uite, eu îmi asum şi după această campanie crezi că nu ştiu care ce miscă? Eu vă garantez că jumătate la revedere. Ca să ştiţi de la mine. Nu mai merge. Nu puteţi să mă păcăliţi. În asta intra şi ceilalţi care-s numiţi aşa cum îs numiţi. Vă spun un lucru: controlul în Consiliul Local Satu Mare îl am eu. Nu-l are nimeni. Şi nu v-or schimbat munca pentru că n-am vrut eu. Că nu l-am lăsat pe altul şi pe ăsta, pe Cozma, să-l schimbe c-or vrut să-l schimbe. 

Nu primarul deţine controlul,eu deţin. Şi-n momentul în care eu am spus că îl schimbăm, îl schimbăm. În momentul când spun că nu mai trece niciun proiect, nu mai trece niciun proiect.
Păi, staţi un pic, fratilor, chiar credeţi că-s aici pe post de slugă? Pe post de păpuşă? Acum să fiu corect şi domn că nu am cum să stric atmosfera în partid? Da’staţi un pic. Nu sunt subalternul domnului primar.  Nici a domnului Roica, nici a domnului celălalt. Deocamdată, politic eu conduc partidul ăsta. Când vor conduce ei, ceea ce nu va fi niciodată, că era vai şi-amar de partidul ăsta. Era praf şi pulbere. La fel cum e organizaţia municipală, la fel cum e primăria, la fel cum îs toate. Aşa era”

Ce spune legislaţia electorală
 
Potrivit legislaţiei campania electorală pentru turul II al alegerilor prezidenţiale se încheie sâmbătă, la ora 7.00, continuarea propagandei electorale după încheierea acesteia fiind sancţionată cu amendă de la 1.500 la 4.500 lei.

După încheierea campaniei electorale se interzic: difuzarea de mesaje electorale în format audio, vizual sau mixt pe ecrane digitale amplasate în locuri publice ori private, precum şi prin intermediul unor vehicule special amenajate; continuarea propagandei electorale, precum şi sfătuirea în ziua votării a alegătorilor la sediul secţiilor de votare să voteze sau să nu voteze un anumit candidat.

Legislaţia mai interzice şi folosirea în campania electorală a resurselor instituţiilor publice. Potrivit Legii nr. 334, "este interzisă folosirea resurselor financiare, umane si tehnice aparţinând instituţiilor publice, regiilor autonome, companiilor naţionale, societăţilor comerciale sau societăţilor bancare la care sunt acţionari majoritari statul ori unităţi administrativ-teritoriale, pentru sprijinirea activităţii partidelor politice sau a campaniei electorale a acestora, altfel decât în condiţiile stabilite de legile electorale".

Mai multe despre acest subiect + înregistrarea audio aici:  Mircea Govor către PSD-iști

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nimic nou, asa se vorbeste cam peste tot, multi sefulici nu au nevoie de campanii electorale pentru a-si arata muschii in fata subalternilor. In afara de prostie, sunt si multe frici in tara. Aveti in articol o imagine a relatiilor in teritoriu.
Incep sa imi dau seama ca scenariul e vechi, cam de cand a fost numit premierul, probabil l-au citit bine, s-a stiut ca va deveni dependent de putere si va candida, si antipatic fiind, lumea se va orienta catre cel de al doilea candidat. De aceea nu stiu care e raul cel mai mic. Mi se pare ca suntem marionete pe sfori.

Anonim spunea...

D-le Roxin postati si aceste informatii pentru echilibru.
http://gandeste.org/politica/aurelian-pavelescu-despre-protestele-de-sambata-s-au-facut-pe-modelul-maidanului-ucrainean-macovei-si-soros-vor-sa-lase-in-urma-numai-praf-si-pulbere-pe-cadavrul-istoriei/47531

Anonim spunea...

Buna ziua,

sunt informatii cu privire la faptul ca acolitii lui Ponta au trimis odata cu cupoanele de pensie in zonele rurale un plic in care le spunea ca daca il vor vota pe Iohannis ,acesta le va taia pensia.

Anonim spunea...

Tehnologia laser şi Ulpia Traiana Sarmizegetusa

Tehnologia laser va fi utilizată în cercetarea sitului roman Ulpia Traiana Sarmizegetusa, ca parte a unui unui proiect amplu ce prevede folosirea tehnicilor moderne, non-invazive, în arheologie, rezultatele obținute urmând să fie prezentate în cadrul primului Târg de Arheologie din România, ce va avea loc în august 2015 în localitatea hunedoreană Sarmizegetusa.

Proiectul a fost prezentat luni la Deva, fiind dezvoltat de Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Optoelectronică INOE 2000 în parteneriat cu Muzeul Civilizației Dacice și Romane (MCDR) Deva, Muzeul Național de Istorie a României și o firmă privată de formare profesională, scopul final fiind acela de a pune în valoare cercetările științifice efectuate în fosta capitală a Daciei Romane.

“Metodele de cercetare în arheologie și restaurare sunt din ce în ce mai moderne. Sunt metode geofizice de investigație pe spații foarte mari, fără să fie afectate de vegetație sau teren. Sunt metode bazate pe fascicule laser care pot da informații despre obiecte și despre poziționarea lor. Cu ajutorul metodelor optoelectrice vom putea vedea ceea ce nu observăm întotdeauna cu ochiul liber”, a declarat luni Roxana Rădvan, coordonator al proiectului din partea INOE 2000.

Rezultatele cercetărilor vor fi prezentate specialiștilor în arheologie din mai multe țări în cadrul unui forum de discuții ce va fi deschis în mediul online, dar și direct, cu ocazia Târgului de Arheologie ce va fi organizat în luna august 2015 la Ulpia Traiana Sarmizegetusa.

Publicul larg va putea vedea munca arheologilor la fața locului, dar și pe mai multe calculatoare ce vor exista într-un Centru Cibernetic ce urmează să fie deschis în Muzeul “Daicoviciu” din localitatea Sarmizegetusa, informația pentru pasionații de istorie urmând să ia o formă accesibilă și atractivă.

“Târgul de Arheologie va dura una sau două săptămâni și în fiecare zi vor fi organizate discuții, seminarii online sau direct în situl istoric la care vor lua parte specialiști în arheologie sau studenți de la facultățile de profil. Târgul de Arheologie va permite și întâlnirea arheologilor cu publicul larg, în spațiul muzeului din Sarmizegetusa unde vom amenaja curtea, vom monta infochioșcuri și vom prezenta materiale promoționale”, a explicat directorul Muzeului din Deva, Liliana Țolaș.

Turiștii vor putea să facă și un tur virtual al sitului istoric, scopul fiind promovarea acestuia în special în rândurile tinerilor.

Proiectul intitulat “Centru pentru valorizarea proiectelor cultural-științifice în arheologie” CERES are o valoare de 1,25 milioane lei, din care MCDR Deva va avea la dispoziție un buget de 136.000 de lei și se va derula pe o perioadă de trei ani. Fondurile sunt asigurate de Ministerul Educației Naționale.

http://www.ziuaveche.ro/stiinta-it/stiinta/tehnologia-laser-si-ulpia-traiana-sarmizegetusa-253126.html/

Gheorghe Vaduva spunea...

Este de-a dreptul strigator la cer ce fac PSD-istii! Ce ii costa sa dea cate o diploma de "codas in alegeri" sau fruntas in non-combat?! PSD-istii pot fi schimbati doar pe lumea ailalta, dar ce ne facem,fratilor, cu dreapta romaneasca???
Aculin Tanase