joi, 17 martie 2011

Nosso Lar - film artistic spiritual

"NOSSO LAR este un film ce ne prezintă în mod accesibil şi simbolic o realitate suprafizică pe care, posibil, o vom întâlni după moarte. Este una dintre puţinele pelicule ce descriu întâmplările unui suflet plecat în lumea de apoi, strădaniile sale de a se purifica de gunoiul mental acumulat în viaţa de om, munca sa continuă de a deveni folositor Universului. Filmul ne prezintă, simplu şi clar, fundamentele mesajului spiritist şi ne aduce în inimi un mesaj de optimism şi speranţă. Merită a fi văzut de mai multe ori!"

Vezi filmul aici:

Nosso Lar

10 comentarii:

Cristiana spunea...

Multumesc, Daniel! Am preluat articolul tău pe facebook, pentru prietenii mei! Iti doresc toate cele bune !!

Daniel Roxin spunea...

Cu drag!

Anonim spunea...

Iti trimit un gand bun din partea mea!

Genny spunea...

Un film deosebit! Multumesc!

Daniel Roxin spunea...

:)

anne spunea...

Multumesc pentru film!

Unknown spunea...

Am vazut filmul acum cateva zile. Grozav! Si intr-adevar, o data nu este indeajuns. Prima data il vezi asa cum bei un pagar cu apa intr-o zi torida de vara. A doua oara il gandesti si-l rumegi bine.
Merita vazut!

Anonim spunea...

Un mesaj foarte generos ...

mihaeladr spunea...

Trebuie vazut intr-adevar de mai multe ori!

Soare spunea...

incercati sa vedeti si filmul Chico Xavier..merita...
cum se face ca pe pagina ta apare anuntul despre acest film exact dupa ce l-am vazut si recomandat tuturor? nu e o coincidenta....mie personal mi-a fost recomandat de o d-na medic (in urma cu 2 zile) , la randul ei medium, o fiinta speciala...mi-a spus doar: acest film repreznta o mica parte din modul in care este structurata viata de dincolo...

daca eu.. simt..ea vede ..lumea de dincolo...ce mai pot spune , e ca fiecare va fi judecat dupa cate mult ajutor a dat, cata comapsiune a avut...nimic altceva, nu functii, nu dedicare familie, etc, in schimb daca iti neglijezi corpul este considerata dincolo la fel ca sinuciderea...