miercuri, 1 mai 2013

"Daniel Roxin: Dacii au folosit primii principiile tehnologiei xerox 3D!" :)))

Daniel Roxin - caricatură marca Academia Cațavencu
Acesta este titlul interviului pe care l-am dat revistei "Academia Cațavencu" acum câteva zile. După cum puteți vedea, m-am ales și cu o caricatură de colecție. :))

Iată cum face introducerea la acest interviu Gabriel Tudor, redactorul șef adjunct al revistei:

"Autor al unui documentar - "Dacii, adevăruri tulburătoare" - care a stârnit senzație în întreaga lume, Daniel Roxin este un tânăr cu păreri ferme și cuvintele la îndemână, care nu se teme de oprobiul istoricilor, ci doar de cer, să nu cadă pe el..."

Întrebările, în stilul "Academiei Cațavencu", au primit răspunsuri pe măsură, al căror tâlc va fi înțeles și de cititorii lor, care sunt la fel de inteligenți ca ai noștri!

Interviul poate fi găsit în ediția tipărită a revistei Academia Cațavencu din această săptămână.

Asculta Radio Frecvența Sufletului! Muzica si emisiuni pentru sufletul tau.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Daniel nu iti face probleme. am vazut odata o caricatura a lui Gandhi de pe planeta Marte. avea un nume ciudat. oglinzi deformate. De multe ori ni se intampla sa vedem imagini deformate ale realitatii in reflexiile celor din jurul nostru. eu ii ignor , pe cat posibil. si mie imi place sa rad, dar sa nu fiu eu subiectul rasului. uneori facem haz de necaz. necazul unora este bucuria altora, bucuria altora este necazul multor altora si uneori nu se poate si viceversa. pe aici pe la noi pe la tara se zice ca gura lumii doar pamantul o astupa. asa suntem unii prea barfitori si ne bucuram de necazul altora sau suntem invidiosi pe succesul altora. incercam ,, sa ne dam superiori sau grande,,. unii incearca sa strice succesul multora. vorba aia ,, sa moara si capra vecinului,,. sau daca eu am suferit sa sufere si altii. placerea rautacioasa de a rade de oamenii de succes este prostia celor ignoranti. multi nu coinstizeaza ca necazul unuia i se poate intampla si lui in viitor. problema este de fapt foarte simpla. de multe ori doar credem ca stim situatia cuiva, facand o paralela cu o situatie similara a noastra din trecut. De fapt nu toate gandurile noastre sunt adevarate si nu suntem propietarii adevarului. Sebastian

Daniel Roxin spunea...

Sebastian, tocmai ce scriam ca cititorii nostri sunt la fel de inteligenti ca ai lor. Cu alte cuvinte, eu ma asteptam la o reactie plina de umor, nu una moralista. Nu cred ca ai inteles mesajul! Mie imi place caricatura, iar interviul din Academia Catavencu este cat se poate de binevenit... ;)

Anonim spunea...

cu multi ani in urma apreciam foarte mult glumele politice de la Academia Catavencu. Chiar si filmele amuzante cu camera ascunsa realizate de studiouri americane sau germane. Doar ca viata m-a facut mai serios si nu iau in gluma anumite lucruri. Iar filmele despre daci chiar au facut multe senzatii in lume. oamenii celebrii au multi dusmani. am simtit pe pielea mea acest lucru desi nu sunt asa de cunoscut si nu apar la canale de televiziune. ca o gluma, cu multi ani in urma a fost un film despre partidul ecologist german cei cu Green Peace-ul, in care oamenii verzi de atunci erau parodiati in costume verzi ca niste omizi, savurand frunzele copacilor. e bine ca se fac glume cu si despre oamenii ce conduc destinele unei tari. ii percepem mai umani in mintea noastra. tu ai dreptate, uneori nu intelegem mesajul transmis de un om. e bine sa nu o luam in nume personal. apreciez mult articolele postate in blogspot. mi-a deschis orizonturile mintii in multe situatii si m-a facut de multe ori mai pozitiv in gandire. Multumesc. Am invatat multe de la tine. Un prieten adevarat atrage atentia cand ai gresit, fara sa exagereze. Sebastian

Anonim spunea...

O gluma tare. Si cititorii lor stiu la fel de multe ca si cititorii blogspotului. Zambiti , va rog

Anonim spunea...

Vorbesti despre articolul tau sau faci reclama la Catzavenci ?

I.M. spunea...

D-le Roxin, nice!!!!!!!!!!!!!! :)
Imi place, am impresia ca va prinde bine caracterul dv. de Dac Pur! ;)
O seara frumoasa si odihnitoare,
I.M.

Daniel Roxin spunea...

:))

CarmenDinDacia spunea...

Draga Daniel,sa stii ca si mie imi place caricatura... ,e reusita...,si arati foarte bine... un adevarat DAC...!
Sa stii ca multi o sa te invidieze...
Multumesc pentru tot ceea ce faci pentru noi.
Numai bine iti transmit si toate cele bune,de aici din departare.
O noapte minunata.

augustus spunea...

Imi pare rau, Daniel, dar, si cu tentative de conotatii pozitive, eu nu mai pot aprecia bascalia.. si mai ales cea venita din partea catavencilor. Probabil ca, undeva in trecut, mai avea oaresce valoare... sau, poate am imbatranit eu... nu mai e loc de bascalie! Umorul ealtceva! Parerea mea, hac!

augustus spunea...

Numai bine, Daniel! Sunt alaturi de dacii liberi!

cristi spunea...

E ok, Roxin.