sâmbătă, 25 octombrie 2014

BALADA ELENA UDRIŢA – culeasă din folclorul contemporan :)))





Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se târăsc la vale,
Trei turme de miei,
Cu trei ciobănei:
Unu-i PSD-ist,
Unu-i PNL-ist
Și-altul PDL-ist.

Iar cel PSD-ist
Cu cel PNL-ist
Mări, se vorbiră,
Ei se sfătuiră
Pe l-apus de soare
Ca să mi-l omoare
Pe cel PD-L-ist,
C-a fost populist
Şi-a minţit poporul
Cu televizorul,
C-are oi mai multe,
Mândre şi cornute,
Şi câini învăţaţi,
În Apus dresaţi...

Dar cea Mioriţă,
Ela cea Udriţă,
De trei zile-ncoace
Gura nu-i mai tace,
Presa nu-i mai place.
“- Mioriţă laie,
Laie, bucălaie,
De trei zile-ncoace
Gura nu-ţi mai tace!
Presa nu-ţi mai place,
Ori eşti bolnăvioară,
Drăguţă Mioară?”
“- Drăguţule bace,
Dă-ţi oile-ncoace,
Mai spre Occident,
Că e mai prudent.
Stăpâne, stăpâne,
Îţi cheamă şi-un câne,
Cel mai SRI-ist,
Cel mai SPP-ist,
Că l-apus de soare
Vor să mi te-omoare
Baciul PSD-ist
Cu cel PNL-ist!“
„- Oiţă bârsană,
De eşti năzdrăvană
Şi de-o fi să mor
Pe pământul gol,
Zi-i lu’ PSD-ist
Şi lu’ PNL-ist
Ca să mă îngroape
Aice pe-aproape -
Lângă Parlament,
Colea sub ciment,
Ori la Cotroceni,
Între buruieni.
Aste să le spui,
Iar la cap să-mi pui
Fluieraş de fag,
Mult zice cu drag...
Iar la spate-aş vrea
Să-mi aşezi cumva
Fluieraş de os,
Mult zice duios.
Vânturi când voi bate
Prin el or străbate
Şi-oile s-or strânge,
De milă şi-or plânge
Cu lacrimi de sânge.

Iar tu, de io mor,
Să nu le spui lor!
Să le spui curat
Că m-am însurat,
C-am avut mireasă
O cenuşăreasă,
Că la nunta mea
Ion I. Cucuvea
Mi-a cobit frumos
Cu glasu-i cam ros!

Iar dacă-i zări,
Dacă-i întâlni,
Pe-unu Boc, mai mic,
Tremurând un pic,
Pe câmp alergând,
De mine-ntrebând
Şi la toţi zicând:
“- Cine mi-a văzut,
Cine-a cunoscut
Un şef mai în vârstă,
Cum nu mai există?
Chelioara lui,
Raza soarelui;
Obrăjorul lui,
Gros ca-l nimănui;
Cuvântarea lui,
Vraja codrului!...”,
Tu Udriţa mea
Să te-nduri aş vrea
Şi să nu-i spui lui,
Lu-ăla micului,
Că pe înserat
Eu m-am însurat,
C-am avut mireasă
O cenuşăreasă,
Că la nunta mea
Ion I. Cucuvea
Mi-a cobit frumos
Cu glasu-i cam ros...”

Culeasă din folclorul contemporan de Daniel Roxin

BONUS:

 


6 comentarii:

Anonim spunea...

Cu desagi, cu buzdugele, pline de mahmudele, ne dispretuiesc, votul ni-l poftesc, sa le facem lor, jocul banilor si al intereselor. Miorita laie, ia din dos, fluieras de os, si du-l spre folos unora din UE care vor sa-si puie legi noi rasucite, de moral lipsite. La noi sa cantati, cand oti fi curati, altfel, va lasam, de circ ne distram, dar radem mai tare cand cu girofare, DNA va ia pentru a va-ntreba de-o tara avuta, la straini vanduta.

Unknown spunea...

Nu va fie cu suparare,dar nu ar mai trebui sa scrieti despre politicieni,la groapa de gunoi a istoriei cu ei si servilisti lor,sunt suflete denaturate vandute intunericului,eu i-as da de mancare la crocodili.

CelCeCrede spunea...

Gaianel...esti rau...si crocodilii au respect pentru ei...incearca cu ceva acid...poate le ies petele...DEFINITIV

Anonim spunea...

Nu trebuia sa batjocoreasca balada asta .A fost subiectul meu de examen pentru admiterea la liceu .E un simbol al romanilor iar politicienii sunt de kkt .Nu merita neneorocitii .Nu imi vine sa rad absolut deloc !!! Auzi aici ,folclor contemporan .
Pe roman nu-l scoti din kkt si din politica .
Cu stima ,io !

Anonim spunea...

Draga Roxin daca tot te-ai bagat in politica si faci politica Nasul.tv si o sustineti pe Monica Macovei care are puncte de vedere diferite de ale voastre de pana acum, poate ar fi cazul sa le clarificati.
Voi ce sustineti? daca Monica Macovei sustine:
- gazele de sist
- exploatarea de la Rosia Montana
- a implementat ca MJ cu Tariceanu(PM) legea retrocedarii nelimitate a padurilor(pana atunci se retrocedau pana la 10HA)ce a dus la dezastrul forestier
- homoxesualitatea
- paradele gay fest din Bucuresti
- e impotriva bisericii ortodoxe
- e impotriva icoanelor in scoli


http://vremuritulburi.wordpress.com/category/monica-macovei/

Anonim spunea...

Perfect adevarat ce spune anonimul de la 14:38 .ASA E !!!
A dansat tango cu Moraru dar nu foarte ,,Pasional,,.Ce a vrut Moraru sa demonstreze ? Ca MM este a people's person .Ce naiv ! Toti se fac frate cu dracul pana trec puntea .Apropo ,cine sunt sustinatorii ei,cine o plateste ? Ca pe ai lui Ponta ii stim .